[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Sierlat onderaan kofferdeksel (S124) terug bevestigen : Carrosserie & Exterieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu wo apr 24, 2024 7:06 am

Sierlat onderaan kofferdeksel (S124) terug bevestigen

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Sierlat onderaan kofferdeksel (S124) terug bevestigen

Berichtdoor Ian » ma maart 09, 2015 1:30 pm

Ik heb vorig jaar m'n kofferdeksel van m'n S124 herspoten, en hiervoor alle sierlijsten losgemaakt. Echter lukt het me niet om de onderste (lange) sierlijst terug te monteren. Deze zit met een soort van popnagels vast, maar het lukt niet om ze erin te klikken.. Bestaat hier een correcte methode voor? Of moet ik eerst die popnagels/klemmen monteren en dan de lijst er zo over schuiven?

Iemand die weet wat zoiets (voor mopf 0) eventueel nieuw kost overigens?
Ian
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 215
Geregistreerd: za mei 05, 2012 10:09 pm
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten