[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Sportline : Interieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do apr 25, 2024 10:26 am

Sportline

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Sportline

Berichtdoor Gerard Exis » vr dec 19, 2014 7:57 am

Ik ben op zoek naar info waar ik mee mijn auto in orginele staat kan terug brengen.
Het gaat om een (recent aangekochte) E230 Coupe sportline.
Natuurlijk ga ik eerst de basis aanpakken (techniek en carrosserie) maar wil intussen proberen de onderdelen te gaan vinden wat er aan mijn auto ontbreekt of niet klopt ten aanzien van een sportline. Het bouwjaar is 1991.

Vandaag zal ik wat foto's van het huidige interieur maken en vanavond hier plaatsen.

P.s. het gaat om het interieur, de orginele motorkap, lampen, knipperlichten heb ik al, wordt in mei als de auto opnieuw gespoten wordt gelijk omgewisseld.
met vriendelijke groet,
Gerard

Spelfout gevonden? Somige worden zijn in eksperimenteel nieuw Nederlands gesgreven.
Avatar gebruiker
Gerard Exis
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 158
Geregistreerd: zo nov 30, 2014 9:12 pm
Woonplaats: Roemenie
Roepnaam:
Type wagen: E220 Coupé
Bouwjaar: 1995
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:

Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast