[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Steven : Even voorstellen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu wo apr 24, 2024 11:37 pm

Steven

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.

Steven

Berichtdoor Steven » vr aug 14, 2009 1:17 pm

Dag Allemaal,


Mijn naam is Steven Maes. Ik heb 2 W124. Een 250TD multiklepper van '93 en een 200D uit '90.
Beiden relatief goedkoop gekocht, maar ook regelmatig kosten aan. Dit wordt dan ook wel weer gecompenseerd door dat ik op koolzaadolie rij.
Met de 250 heb ik er al 60.000 km op zitten met koolzaadolie en het gaat nog altijd heel goed. Ik heb ,u wel een injector die soms niet meer mee wilt. Komt dit door de PPO of door de slijtage, dat weet ik niet.
Hij heeft er ondertussen ook al 302.000 km op zitten.
Mijn volgende herstellingen zijn: 2 nieuwe veerbollen in de 250 en 2 nieuwe "silainblokken" in de 200.
Mijn onderdelen bestel ik online bij een bedrijfje in Berlijn. Heel wat goedkoper dan de reguliere markt hier.

MVG
Steven
Steven
 


Re:Steven

Berichtdoor Hans » vr aug 14, 2009 2:16 pm

Welkom! En we zijn natuurlijk altijd geinteresseerd in dit soort tips ;)
Op verzoek account gewijzigd
Avatar gebruiker
Hans
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 296
Geregistreerd: wo aug 12, 2009 12:41 pm
Woonplaats: Dordrecht
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re:Steven

Berichtdoor Steven » vr aug 14, 2009 2:44 pm

Hieronder vind je de website.

http://te-taxiteile.de/

MVG

Steven
Steven
 


Re:Steven

Berichtdoor Bassje » za aug 15, 2009 11:41 am

Verkopen ze daar de originele Mercedes-Benz onderdelen?
Bassje
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 52
Geregistreerd: vr feb 20, 2009 12:41 am
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re:Steven

Berichtdoor Steven » za aug 15, 2009 4:10 pm

Dat heb ik nog niet nodig gehad, ze hebben ook niet alles. Wel merkonderdelen zoals Bosch en Monroe.
Van de rest zal er inderdaad wel veel namaak inzitten. Alhoewel, een gloeikaars maakt MB ook niet zelf, en voor een filter ga ik toch ook niet naar de officiële MB garage.
Hier bij ons vroeg men € 202 voor een ruitenwisser motor. Op die site € 69. Is die dan minder van kwaliteit? Geen idee, binnen enkele jaren zal ik je dit kunnen zeggen.
ik heb er tot nu toe geen slechte ervaringen mee. Het belangrijkste is natuurlijk gezond verstand. Ik zou daar ook geen banden van € 40 kopen, maar die zo ik het gewone circuit ook niet kopen. Als ik het niet vertrouw dan koop ik zelfs nog liever tweedehands onderdelen dan echt superveel te betalen bij de officiële MB dealer.
In Knesselare zit er een bedrijfje die wel ontzettend veel heef liggen van W124. Bij mijn TD zijn er twee sierlijstjes kapot achteraan. Bij MB betaal je daar grif € 150 voor.
Als ik naar de MB recup ga koop ik daar een hele achterdeur met alles er nog op en aan voor € 150.

Ik weet niet hoe het is bij jullie in NL maar hier in Vlaanderen Vraagt men ontzettend veel geld voor onderdelen. Moest je je wagen zelf bouwen met alle onderdelen die je koopt, ik denk dat hij 5 keer zoveel kost als een spiksplinternieuwe. Soms word ik het ook wel een beetje beu om mee te hollen in die mallemolen.


MVG

Steven
Steven
 


Re:Steven

Berichtdoor BertW124 » wo aug 19, 2009 11:34 am

Dag Steven,

Welkom hier!
Helemaal met je eens, dat van die malle molen...
Het moet allemaal wel leuk en betaalbaar blijven!
Gelukkig heb ik nog geen ervaring met onderdelen prijzen, origineel of aftermarket.
In elk geval goed om te weten dat er bedrijven zijn als die van jou tip!
Kunnen we wat mee...

groets, Bert
BertW124
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast