[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
stoel vast.... : Interieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 26, 2024 12:23 am

stoel vast....

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

stoel vast....

Berichtdoor peter--vos » wo maart 17, 2010 9:27 pm

mn stoel shuift niet meer naar voren...iemand een tip.....oke blokken op de pendalen past niet haha
peter--vos
 


Re:stoel vast....

Berichtdoor Rob300 » do maart 18, 2010 4:55 pm

stoel demonteren ...... loopwerk weer gangbaar maken met bv. WD 40 ....
Rob300
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 744
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 5:51 am
Woonplaats: Rotterdam
Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: Ouder
Automaat: Nee
LPG: Ja


Re:stoel vast....

Berichtdoor wallietax » do maart 18, 2010 5:59 pm

Zo simpel zal het niet zijn met alleen WD-40 denk ik:(

Waarschijnlijk is onder je stoel dan een klein stangetje afgebroken
Een maat van me heeft dat toen voor me gelast toen de stoel gedemonteerd was.

Je kunt het testen door iemand voorin de stoel naar voren te laten zetten en iemand
achterin met de voet die dwarsstang omhoog te duwen


gr.wallietaxB)
wallietax
 


Re:stoel vast....

Berichtdoor jmstax » za maart 20, 2010 2:54 pm

Vaak is het bij de Mercedes stoelen zo dat een van de scharnierpunten van het stoelframe breekt. De stoel gaat dan schuin hangen in zijn railsen wat het moeilijker maakt of in jou geval onmogelijk om deze te verschuiven. Ik zou in jouw geval de de stoel eruit halen ( 4 bouten los draaien op de uiteinden waar de stoel dus op de boden bevestigd zit) op zijn kop zetten en die scharnier punten controleren. Deze breken van de ouderdom of te hard in de stoel gaan zitten op een verkeerde manier ( schuin op de stoel neer ploffen) Ik weet zeker dat bij jou een simpel lasje op die schanierpunten voldoet om je stoel weer te maken.
Succes,

Ronald
jmstax
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo feb 28, 2010 6:57 pm
Woonplaats: Capelle a/d IJssel
Type wagen: 300TD
Bouwjaar: 1991
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re:stoel vast....

Berichtdoor Vincent » za maart 20, 2010 5:29 pm

Kijk eens naar het volgende, was bij mij ook de reden voor een stoel die niet naar voren wilde....

Rechts tussen je stoel en de tunnel zit je gordelslot aan een stang naar beneden.
Deze loop parallel aan je stoel, naar voor en achter over een stalen strip die aan de onderkant getand is.
Tussen de bevestiging van je gordelslot en de getande stang zit een plastic strip welke zorgt voor zorgeloos naar voor en achter schuiven.

Bij mij was de plastic strip verschoven waardoor de het gordelslot op de stang blokkeerde, hierdoor sloeg deze vast in de tanden van die stalen strip en wilde niet meer naar voren.

Kijk of het plastic hulsje nog op zijn plaats zit, zo niet, schuif het dan weer tussen gordelslot en geleidestang en de stoel gaat weer naar voren.

Succes, ik hoop dat dit de oplossing is, is uiteindelijk zeker het goedkoopst.

Groeten Vincent
Vincent
 


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten