[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Stoelen uitbouwen : Interieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do apr 25, 2024 7:58 am

Stoelen uitbouwen

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Stoelen uitbouwen

Berichtdoor EricH » vr jan 22, 2016 5:58 pm

Beste mensen,

In mijn A124 zitten electrische stoelen en die wil ik uitbouwen om het leer te gaan behandelen.
Nu dacht ik even de bouten op de hoeken los te schroeven, maar ze zitten verstopt onder plastic afdekkapjes.
Die afdekkapjes zitten waarschijnlijk gewoon geklikt, maar ik weet niet hoe. Om ze los te halen, moeten ze dan naar boven geduwd worden, of moeten ze naar voren geduwd worden? Ik heb al eens voorzichtig er aan zitten wrikken, maar ze komen nog niet los. En ik vrees dat als ik er meer kracht op zet, en het is de verkeerde kant op, dat de bevestigingsstukjes afbreken. Het is plastic van meer dan 20 jaar oud, en dat wil dan wel eens afbreken. :-(

Heeft iemand misschien een foto waarop staat hoe die kapjes er van onderen uit zien. Of kan iemand mij vertellen hoe je ze het beste heel er uit kunt halen? (welke kant op)

Bij voorbaat dank, Eric.
EricH
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 302
Geregistreerd: ma mei 02, 2011 11:52 am
Woonplaats: Eindhoven
Roepnaam:
Type wagen: E320 Cabriolet
Bouwjaar: 1993
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: Stoelen uitbouwen

Berichtdoor Harley » vr jan 22, 2016 10:31 pm

voorzichtig met een schroevendraaier er onder lichten dan komt het wel los ,je moet ook nog de gordel geleider los maken.
stoel naar voren dan zie je een kapje weg halen bout los dan kan de stoel er uit.
succes harley.
Harley
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 301
Geregistreerd: di jun 14, 2011 9:39 pm
Woonplaats: eindhoven
Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten