En als je de originele wielen er nog onder hebt (185/65 - 15, de 200 benzine en diesel hadden iets smallere banden origineel) haal je met een 4 bak maar 175 en met een 5 bak idd 190. Maar dat is wel bij max toerental, 5150 rpm en ik weet niet hoe lang hij dat leuk gaat vinden (of jijzelf).
Heb 1 keer in alle versnellingen helemaal door getrokken tot 5150 rpm om te kijken of de streepjes op de teller inderdaad klopten (staan bij max toerental), dat deden ze maar meer als 1 keer wilde ik dat eigenlijk niet meer doen.
Dus 190 met een 200D 4 bak betekent simpelweg dat er of geen originele wielen onder zitten of er deugt iets niet met je kilometerteller
Ook 175 is eigenlijk onmogelijk want daar heeft hij in zijn 4 gewoon weg geen kracht voor om dan max toerental te draaien.
Mijn 250D zou theoretisch 207 moeten kunnen maar gaat niet harder dan ongeveer 175, dan is de kacht eruit en wint de luchtweerstand het van het motorvermogen.
(Je diff zou ook nog kunnen maar als je dan normaal 120 op de snelweg rijdt komt iedereen je al voorbij dus dan had je dat allang gemerkt)