[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Trekaak aansluitschema electra : Carrosserie & Exterieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 12:00 pm

Trekaak aansluitschema electra

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Trekaak aansluitschema electra

Berichtdoor 0belix » za okt 09, 2010 1:21 pm

Hallo Mercedes Liefhebbers,
Mjn naam is Ron en ik ben nu 2 maanden in het bezit van een W124 200 Diesel uit 1986. Deze week heb ik een trekhaak gekocht en wil deze monteren. Aan het eind van de kabelboom (7 polig) zit een kastje waar een stekker opgeschoven zit. Dit kastje zat vast aan de carresorie en er ging 1 draad naar de massa. Heeft iemand voor mij een aansluitschema?
Alvast bedankt. Ron
0belix
 


Re: Trekaak aansluitschema electra

Berichtdoor Syn.Ther. » za okt 09, 2010 3:26 pm

haal even een orginaal setje bij dealer, komen netjes tussen stekker bij achterlichten, houdt je draadboom heel en alles werkend.


anders even googelen, ;) heb geen schema
Syn.Ther.
 


Re: Trekaak aansluitschema electra

Berichtdoor Appe-giel » di dec 07, 2010 5:58 pm

Moet ook trekhaak plaatsen.
Dus bij de dealer de kabelboom opgehaald.
100 euri.
Maar die zit niet alleen op de achterlichten.
Zelfs naar voren en ook de zekeringkast in en gelooof ook dat ik in het dashbord moet zijn.
Dat had ik niet verwacht.
Of is dat allemaal niet nodig?????????????

Help!!!!!!!!!!!!!!!!!
Appe-giel
 


Re: Trekaak aansluitschema electra

Berichtdoor Niek » wo dec 08, 2010 5:43 pm

met bijgevoegd schema heb ik net (in de kou) mijn kapotgetrokken stekker van m'n aanhanger gerepareerd. Had eerst het schema voor aansluiting met mistachterlicht te pakken; dat werkt dus niet. Dit schema dus wel.
Avatar gebruiker
Niek
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 99
Geregistreerd: vr okt 16, 2009 7:33 pm
Woonplaats: Kampen
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten