[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Verschillen tussen 200D '92 en E200D 8/'93 ? : Diesel Specifiek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 10:48 am

Verschillen tussen 200D '92 en E200D 8/'93 ?

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

Verschillen tussen 200D '92 en E200D 8/'93 ?

Berichtdoor Hoogy » di dec 05, 2017 7:10 pm

Hallo all, ik zoek morgen wisselstukken van een afbraak E200D uit ' 93 zoals komplete tellerbak, alternator, evt ook nog schuifdak stukken, evt ruitewisser en mogelijks nog wat ander klein spul te kopen van iemand maar past dit op mijn 200D uit '92 ? Voorlichten en grille zijn alvast verschillend. Tellerbak is idem behalve met SRS lampje en toerenteller extra. Meeste stukken wil ik gewoon als reserve liggen hebben.
Alvast bedankt, grtz
Avatar gebruiker
Hoogy
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 27
Geregistreerd: ma sep 18, 2017 4:54 pm
Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1989
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast