[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Re: voorstellen : Forum voor Gasten

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu di apr 16, 2024 8:00 am

Re: voorstellen

Dit is het deelforum voor gasten, hier kunnen gasten van zich laten horen als het aanmelden problemen geeft, of als het gaat om vragen over het lidmaatschap. Let op: Dit is -geen- plaats voor technische onderwerpen of te koop aangeb./gevraagd zaken! Dit zal worden verwijderd.

Re: voorstellen

Berichtdoor SanderDTCH » zo maart 17, 2013 8:05 pm

Hallo bassy

Je kunt je even voorstellen in het bedoelde topic daarvoor even voorstellen en dit wordt verplaats naar het techniek want daar hoor het thuis :smile:
Avatar gebruiker
SanderDTCH
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 2992
Geregistreerd: do feb 17, 2011 9:41 pm
Woonplaats: Prov. Zuid-Holland
Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: versnellingsbak

Berichtdoor Hutch » zo maart 17, 2013 8:09 pm

Hoi Bassy,

Ik voel met je mee en heb hetzelfde probleem.
Ik had mijn Mercedes 300D bijna een jaar en 30 duizend kilometer verder had ik een koppelingsprobleem kwam niet meer vrij cylinders laten vervangen bij een garage bij mij in de buurt.
Na een maand of 6 daarna weer een koppelings probleem nu zelf maar de handen uit de mouwen gestoken en heel de handel los bak eronderuit enz.
Nu bij het controleren van de cylinder van de bak van de bedienning van de koppeling begon ik te twijfelen of deze wel is vervangen.
Dus deze vervangen en de platen en de toplager en het druklager.
Alles in elkaar gezet en het werkte prima maar rattelen als het vrij staat de lagers zijn vernieuwd als je koppeling intrapt is het rattelen weg.
Bak was niet al te best dus zoeken naar een andere bak deze gemonteerd alles goed in het vet gezet maar het rattelen is niet weg zou bijna weer alles terug willen zetten de oude koppeling met druklager toplager heb ik niet meer helaas maar nu weer alles eronderuit te halen lijkt mij niet echt nodig ik verdenk het druklager van het rattelen maar wat heb ik verkeerd gedaan zou het niet weten welk merk koppeling heb je geplaatst?
Wie weet is er iemand met een oplossing.

Mvg hutch
Avatar gebruiker
Hutch
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 162
Geregistreerd: vr sep 30, 2011 9:19 pm
Woonplaats: Kruiningen
Roepnaam:
Type wagen: 300TE
Bouwjaar: 1989
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Keer terug naar Forum voor Gasten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten