door Hulzie » zo sep 08, 2013 9:22 pm
Ow zal ik doen, maar omschrijven gaat ook erg makkelijk.
Je hebt zo'n ding, 1 die goed gecalibreed is, en je wil afpersen op 122 bar, dan moet de sproeiwolk komen op het moment dat de wijzer op de schaal bij streepje 12 staat. (en niet bij 10 en ook niet bij 14, het gaat op het oog & gevoel)
Is de druk 116 bar dan heb je een verschil van 6 bar, dan moet je het stelplaatje eruit halen en er 0,10 mm dikker in doen (3 bar = 0.05 mm)
Maar, veel vertuivers haal je los, en de werking is uit de veer, losse veren is eigenlijk niet aan te komen, en je hebt verschillende lengte's daarin, een bak met reserve delen is gewoon bar handig, ook kan je verstuivers los halen daar zitten soms 3 stelplaten in, die zijn niks meer waard, dan moet je de sloop op andere halen en die op druk maken.
Ik heb er van de week 6 losgehaald, 3 heb ik weer 100% , voor mij is dat 135 bar, en de andere 3 konden zo de onderdelen bak in daar de veer te slap was. Maar zal wel eens met plaatjes doen, heb ut al eens aangeboden maar toen gaf niemand erom.
Doorsnee sloop prijzen zijn 12,50 euro per verstuiver, je hebt 115 en 135 bar versie's.
Vereist is zeer schoon kunnen werken.
Laatst bijgewerkt door
Hulzie op zo sep 08, 2013 9:25 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
S 430 V8 automaat.