Uitlaatspruitstuk demontage
Geplaatst: vr nov 17, 2017 9:44 pm
Het uitlaatspruitstuk van mijn E300TT 1994 bestaat uit twee delen, een 4 uitlaat en een 2 uitlaatstuk.
Beide worden met elkaar verbonden met een harmonica achtig verbindingsbuisje, waarin ook een stukje pijp zit.
Het harmonica is niet flexibel.
Het harmonica achtige verbindingsstukje is gescheurd/gebarsten (zie foto)
Wie heeft dit ook aan de wagen vernieuwd.
Wat moet worden gedemonteerd om het nieuwe stukje er weer tussen te krijgen.
Ik ben er mee bezig en stuit op nogal wat demontage wat ik mij eigenlijk niet kan voorstellen.
Is er iemand die dit uit kan leggen. De kleine harmonica met er tussen uit en worden vernieuwd.
Heb het in huis maar nu
Is enigszins voorspelbaar wat er gaat gebeuren als ik het gewoon laat zitten? Hoger brandstofgebruik, lawaai??
Beide worden met elkaar verbonden met een harmonica achtig verbindingsbuisje, waarin ook een stukje pijp zit.
Het harmonica is niet flexibel.
Het harmonica achtige verbindingsstukje is gescheurd/gebarsten (zie foto)
Wie heeft dit ook aan de wagen vernieuwd.
Wat moet worden gedemonteerd om het nieuwe stukje er weer tussen te krijgen.
Ik ben er mee bezig en stuit op nogal wat demontage wat ik mij eigenlijk niet kan voorstellen.
Is er iemand die dit uit kan leggen. De kleine harmonica met er tussen uit en worden vernieuwd.
Heb het in huis maar nu
Is enigszins voorspelbaar wat er gaat gebeuren als ik het gewoon laat zitten? Hoger brandstofgebruik, lawaai??