250D koelsysteem kapot gevroren, wat vervangen?
Geplaatst: za sep 07, 2019 5:24 pm
Kennelijk, ahum ahum, was de koelvloeistof aan vervanging toe. Want de Behr radiateur is in de (onverwarmde) opslag kapot gevroren
Ik meen dat er al een lekkage was in de voetenruimte van bestuurderskant, zal vast een lek van de warmtewisselaar van de verwarming zijn geweest.
Het koelstysteem wil ik weer op orde hebben met frisse G11 koelvloeistof en delen van het koelvloeistofcircuit vernieuwd. Het dashboard ga ik sowieso al eraf halen, dus wil ik echt schoon schip maken.
Welke onderdelen kan ik het best allemaal (correctief en preventief) vervangen, alleen de radiateur en de warmtewisselaar? Of nog meer delen. Staat me iets van bij dat er ook een ring moet zijn die het beste ook kan vervangen worden al het dashboard toch los is...
Is Nissens uit Denemarken kwalitatief vergelijkbaar met Behr (normal line)?
Ik meen dat er al een lekkage was in de voetenruimte van bestuurderskant, zal vast een lek van de warmtewisselaar van de verwarming zijn geweest.
Het koelstysteem wil ik weer op orde hebben met frisse G11 koelvloeistof en delen van het koelvloeistofcircuit vernieuwd. Het dashboard ga ik sowieso al eraf halen, dus wil ik echt schoon schip maken.
Welke onderdelen kan ik het best allemaal (correctief en preventief) vervangen, alleen de radiateur en de warmtewisselaar? Of nog meer delen. Staat me iets van bij dat er ook een ring moet zijn die het beste ook kan vervangen worden al het dashboard toch los is...
Is Nissens uit Denemarken kwalitatief vergelijkbaar met Behr (normal line)?