Mijn sedan rijd op LPG (impco) rond de 1 op 10, met een behoorlijke rijstijl.
Dat behoorlijk heet 130 km, wel Autobahn.
Mijn TE met katalysator en een LPG installatie van OMLV.
Verbruik nu ligt op de zelfde Autobahn met dezelfde snelheid rond de 1 op 7.
Wanneer ik 1 op 10 wil rijden moet ik rond de 100 a 110 km blijven.
Wanneer ik zo op 120 km snelheid blijf red ik geschat 1 op 9.
Woon werk verkeer 35 km snelweg en een km of 5 binnendoor, verbruik 350 km op een volle tank.
Vind het op zich niet zo slecht, alleen heb ik nu natuurlijk maar een 53 liter tank, dus meer tanken.
Uiteindelijk ben ik nu toch wel wat meer kwijt aan verbruik.
Denk dat de katalysator hier veel mee te doen heeft.
Toch wel opvallend hoe groot het verschil met mijn oude sedan is t.o.v. de TE.
Dutch