[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Vooroordelen? : Algemene vragen over jouw auto - 2

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr maart 29, 2024 3:20 am

Vooroordelen?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Re:vooroordelen?

Berichtdoor Vincent » do mei 07, 2009 7:33 pm

Zoals zoveel mensen zeggen is de W124 de laatste degelijke Mercedes.
Mijn variant is 19 jaar oud en heeft ruim 450.000 km achter de kiezen.
Maar vooroordelen duren nooit lang, neem ze maar eens mee voor een ritje in de 124

19 jaar oud, geen piep of kraak te bekennen.
Reed je nou met 70 km/h over die drempel?
Wat rij je langzaam, oh rij je al 140?

Laat iedereen zijn oordeel maar hebben, maar rijden in een 124 is niet te vergelijken met auto's die vandaag de dag worden gemaakt.
Op mijn werk hebben we een MB R-Klasse, natuurlijk een super auto maar niet te vergelijken met de degelijkheid van de 124.

Rijden is geloven, ik alleen heb al diverse mensen overtuigd van de kwaliteit van een echte Mercedes.

Voor alle vooroordelen geldt, ze zijn voor de simpele van geest. Eerst ervaren, dan oordelen!!!!!
Vincent
 

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron