Zoals 'de Boer' het zegt, wat de gek ervoor geeft.
Er is namelijk wel markt voor, maar een zeer beperkte. De lengte van de auto is gelijk het sterke en het zwakke punt daarbij.
Voor de meeste mensen is de auto simpelweg te lang (parkeerplaats, stalling). Dus gaat het dan niet werken.
Daarom heb ik er ook ooit eens vanaf gezien. Jammer, maar praktisch werkt het gewoon niet voor mij. En dat is zo voor de meeste mensen.
Voor degene met wel de juiste ruimte is het een übergave wagen om (erbij) te hebben.
Praktisch ook om in te zetten als trouwauto, trouwvolgauto of rouwvolgauto.
De waarde van een V124 zou zomaar ineens de hoogte in kunnen vliegen, als Jay Leno of een andere influencer er eens aandacht aan besteed. Maar tot die tijd (als het er ooit van zou komen) is de extra waardestijging t.o.v. een normale W124 beperkt of zelfs nihil. Auto's die flink in waarde stijgen zijn met name die voertuigen die tieners ooit eens als poster boven hun bed hadden hangen. Laat de V124 nou net niet zo'n auto zijn.
Hiermee heb je hopelijk wat argumenten om de verkoper te laten inzien dat hij de prijs wat mag laten zakken.
Wat is de vraagprijs?
Als je de tijd, ruimte en het geld (voor over) hebt, en het is echt een gezonde basis, dan zeg ik: Doen!
**edit** In de tijd dat ik zat te typen had je alweer gereageerd Swede. Grappig, 8000 euro voor de auto als ie echt roestvrij en netjes is met documentatie is wat ik in mijn hoofd had als waarde. Wil je geld verdienen aan deze auto, verhuur het als VIP-, trouw- of volgauto. Echte handel heeft nooit in een V124 gezeten. Maar tijden veranderen, je weet maar nooit **edit**
**edit edit** en Archivarius reageert terwijl ik de **edit** schrijf **edit edit**