[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Waarom rijden jullie in een W124? : Algemene vragen over jouw auto

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu do maart 28, 2024 3:44 pm

Waarom rijden jullie in een W124?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Waarom rijden jullie in een W124?

Berichtdoor Harwin » vr jun 06, 2008 8:18 am

Hallo luitjes,

Ik ben best wel benieuwd wat jullie motivatie is om W124 te rijden?
Is het de uitstraling, de motor, per toeval of misschien zelfs beide?

Mijn eigen motivatie is eigelijk wel van alles een beetje.
Ben persoonlijke helemaal weg van het model zowel interieur en exterieur vind ik goddelijk!
Alsmede de oersterke (diesel)motor die erin ligt en het echte heerlijke tourcomfort van een Mercedes.
Wat ik aan het interieur zo mooi vind zijn de lijnen die erin lopen en de prachtige houtinleg en het exterieur is vooral de krachtige en stijlvolle uitstraling die de W124 heeft, want ik spring toch sneller aan de kant voor een W124 dan voor een A-Klasse e.d..

groetjes,
harwin
Harwin
 


Re:Waarom?

Berichtdoor D.Alderden » vr jun 06, 2008 6:03 pm

Waarom een 250 D E-klasse
Ik rijd rond de 30.000 km per jaar en had net een nieuwe distributie riem geplaats en na drie maanden was hij stuk.
Dit was ik zo zat en met veel praten met vrienden kwamen we hier opuit.
een auto met een ketting , dus een BMW of Mercedes.
na enige tijd kwam dit eruit, dan moet je een Mercedes nemen , want dit zijn km vreters en een BMW is meer een race auto,dus is mijn beslissing op deze gevallen zonder spijt.
Zelf wil ik eigenlijk niks anders meer , want het rijd gewoon grandios.
mvg Dirk
D.Alderden
 


Re:Waarom?

Berichtdoor Harwin » za jun 07, 2008 10:51 am

En om het waarom nog eens te benadrukken
bekijk deze filmpjes maar eens.

Fifth Gear built quality test W124

Part 2:
Part 3:
Part 4:
Harwin
 


Re:Waarom?

Berichtdoor D.Alderden » za jul 05, 2008 9:01 pm

Hoi Herwin
leuk die filmpjes ,
heb het iedereen verteld en als ze bij mij zijn laat ik het zien
als je nog zoiets tegen komt leuk als je het op de site zet
mvg Dirk
D.Alderden
 


Re:Waarom?

Berichtdoor jan » zo jul 06, 2008 5:15 pm

mijn motivatie is het model ik val wel op wat vierkante auto's zo vind ik de Volvo 850 ook mooi het zijn echte auto's vind ik.

maar ook het comfort en de rij eigenschappen wil ik hard dan kan het en wil ik rustig dan kan het ook gewoon een top auto.
jan
 


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten