[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Water lekkage achter in mijn kombi : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 3:31 am

Water lekkage achter in mijn kombi

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Water lekkage achter in mijn kombi

Berichtdoor jacobs_tom » za nov 14, 2009 7:39 pm

Ik merk dat er water aan de binnenkant van de achterschermen komt. Het lijkt door de raamrubbers te komen. Iemand bekend met dit probleem (en oplossing?)
jacobs_tom
 


Re:water achter in mijn kombi

Berichtdoor Swendebruijn » di feb 16, 2010 11:14 am

Beste,
Ben ook in het bezit van een W124 combi en het is een bekend probleem. Bij mij zijn alle achterruiten eruit gehaald in de Mercedes garage. Daar is roestvorming van de bovenste opstaande (dunne) schermranden geconstateerd. Door de oxidatievorming loopt het water dus onder het rubber door zo langs de binnenkant van de schermen.

Snel verhelpen dus bij een schadeherstelbedrijf, voordat je een schermrestauratie nodig hebt. Mijn rubbers zijn ook gelijk vernieuwd en heb er sindsdien geen last meer van.

Hopelijk je zo (mocht je nog geen actie hebben ondernomen)op weg geholpen te hebben. Succes ermee.

Swen de Bruijn
Swendebruijn
 


Re:water achter in mijn kombi

Berichtdoor Michael » wo feb 17, 2010 2:23 pm

Als voorlopige oplossing kan je de raamrubber afkitten met silicone aan de buitenzijde. De rubber omhoogheffen
met bv een plastic spatel en mooi onder het rubber in spuiten.
Michael
 


Re:water achter in mijn kombi

Berichtdoor Roger » ma maart 01, 2010 3:14 pm

Swen, bij welk bedrijf heb je dit laten herstellen ? Ik heb nl hetzelfde probleem.
Mvrgr
Roger Lagarde
Roger
 


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron