[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Welk merk : LPG Specifiek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 8:55 am

Welk merk

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent LPG hier verzameld hebben staan.

Welk merk

Berichtdoor Dutch » ma okt 08, 2012 9:38 pm

ga er toch maar weer eens aan beginnen.
Weet t, is een oeverloos verhaal, maar ik wil nu gewoon eens weten wat nu het beste is voor de Daimler.
Mijn eigen 230E rijd al eeuwig met een gasfabriek van Impco.
Type weet ik zo even niet, in ieder geval is deze gemonteerd met een knn filter.
Dit zou gedaan zijn vanwege ontbreken van de ruimte hierboven om het originele filter terug te plaatsen.
Deze heb ik overigens er wel bij gekregen.

Ik heb zelf NOOIT problemen met deze installatie gehad, terwijl ik niet altijd zo erg naar mijn ontsteking kijk.
Okay, er gaat met enige regelmaat een nieuwe verdeler met onderbreker op,en een paar nieuwe pitten, maar verder niets.
Het ding start niet op benzine, als ik dat niet instel, recht aan recht toe apparaat.
Dus ik wil nu wel eens weten wat nu bv de specifieke voordelen cq nadelen zijn van de andere merken.

Waarom zou ik een omvl monteren in plaats van een Impco, en nee ik wil niet horen dat Imco beter voor amerikanen is, ook die ervaring heb ik genoeg.

Kan eventueel een princess fabriek krijgen, en er werdt mij ook al een Solex landi hartog aangeboden.
Wil niet perse mijn geld de deur uit gooien, maar ben in ieder geval niet van plan om een (slechte/mindere) goedkope installatie te monteren.

Ben ook niet overtuigt om eventueel een direct ingespoten spul te monteren.
Hoor en lees hier toch nogal eens negatieve berichten over.

Staande gastank moet erin komen en ik loop er toch over te denken het inbouwen zelf te doen.
Harm ik begrijp dat jij veel ervaring hebt met dit item, stel jouw inbreng dan ook erg op prijs.

Hoe zit het met extra smering, sta daar enigszins sceptisch tegenover.
Als ik dit al zou monteren, waar vind ik profie info hier over, bv een TUV verslag of zoiets.


Thanks alvast voor de info,

Dutch 8-)
Dutch
 


Re: Welk merk

Berichtdoor Gullwing » ma okt 08, 2012 11:26 pm

Geen ervaring mee persoonlijk.
Een gasinstallatie is niet erg zinvol in een diesel.

Ik ga af op de ervaring van onze wegenwachter Gordi die steeds bij gas ellende schrijft:
"Had dan ook een Impco installatie genomen."
Ik ga er van uit dat Erwin (Gordi) weet waarover hij het heeft.
Gullwing
 


Re: Welk merk

Berichtdoor Dutch » di okt 09, 2012 7:01 pm

Hoi Gullwing,

bedankt voor je reactie.
Sta ik meteen weer ff bovenaan :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dutch 8-)
Dutch
 


Re: Welk merk

Berichtdoor Harm Eikelkamp » di okt 09, 2012 7:19 pm

welk merk is niet interessant ,wat ik wel belangrijk vind is hoe minder onderdelen hoe minder er kapot gaat.

een installatie valt en staat met de inbouw en de afstelling.

de smering daar denk ik zou over.....

auto's die al op loodvrij rijden hebben al andere klepztittingen en kleppen(hardere)
kun je zien aan het groene sticker in tankdeksel dus wat mij betreft geen extra smeerring.

nou succes met de inbouw

gr harm
Harm Eikelkamp
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 162
Geregistreerd: za jul 14, 2012 7:40 pm
Woonplaats: Buurse
Roepnaam:
Type wagen: 260E
Bouwjaar: 1987
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: Welk merk

Berichtdoor Dutch » di okt 09, 2012 8:04 pm

Tja Harm, uit jouw woorden begrijp ik dus dat je geen voorkeur hebt voor een bepaald merk.
Ben het uiteraard wel met je eens hoe minder er aan hangt hoe minder kapot gaat.
Neem aan op het moment dat je met inspuiting zou gaan werken je weer meer delen nodig hebt, enne niet doen dus.

Ben in ieder geval blij dat we wat betreft dat Lube smering systeem dezelfde gedachten hebben.

Thnx anyway voor je mening.

Dutch 8-)
Dutch
 


Re: Welk merk

Berichtdoor Harm Eikelkamp » wo okt 10, 2012 6:39 am

nou dutch ik heb wel voorkeur....

namelijk de omvl 90r mooi grote verdamper met veel opbrengst geen moeilijke vacuum shit enz

de grote van de verdamper zal ook ten gunste van het backfire probleem komen.(lees in W116 forum)

even op google omvl verdamper zoeken dan zul je lezen hoe veel mensen er van landi princess en zo afstappen voornamelijk om hoe deze verdampers werken.

ook koud starten op gas geen probleem!!!!! onder nul bedoel ik dan. :P

hahaa maar goed de google functie en de term omvl verdamper zullen je vragen en mijn antwoorden en ervaring bevestigen.

en nogmaals ja ik heb een voorkeur omvl.

de rest is voorkeur van de mensen de een rijd graag MB de ander Volvo en de derde een fiat

gr harm :lol:
Harm Eikelkamp
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 162
Geregistreerd: za jul 14, 2012 7:40 pm
Woonplaats: Buurse
Roepnaam:
Type wagen: 260E
Bouwjaar: 1987
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Keer terug naar LPG Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten