[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
zit je vast ??? EENS MB GEREDEN NOOIT MEER ANDERS : Andere dingen

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 19, 2024 9:29 pm

zit je vast ??? EENS MB GEREDEN NOOIT MEER ANDERS

Praten/kletsen over andere dingen in het leven

zit je vast ??? EENS MB GEREDEN NOOIT MEER ANDERS

Berichtdoor eelco » vr jan 14, 2011 3:01 pm

rij al vanaf me 19 de Mercedes altijd belde vrienden van hey eelco ik zit vast en ja hoor daar kwam ik weer met de Mercedes en ze waaren weer los

nu zat ik zelf was met een bus met een boot van omg 3-4 ton er achter
een Citroën zx 1.8 er voor weegt 995 kilo deed niks (we zaten was op ijs trouwens)
nou ik zo ja hij moet daar weg me Mercedes nog niet verzekert enz pakte ik en we zetten hem er voor en geef rustig gas en iedereen in de straat dacht word niks maar jaaa Mercedes powerrrr en ja hoor het geheel kwam weer op gang

ik kan een ding zeggen Mercedes rij ik tot me dood Mercedes is de beste wagen die er is
ding gaat bijna nooit stuk mits je hem goed ondehoud en( slijtage heb je altijd )

hebben julie ook van die dingen mensen dachten nooit dat hij het kon ??????? hebben julie ook zoon verhaal eens MB gereden nooit meer anders ???
eelco
 


Re: zit je vast ??? EENS MB GEREDEN NOOIT MEER ANDERS

Berichtdoor EmileW124 » vr jan 14, 2011 3:28 pm

oh ja hoor,

wil ik met mijn zoontje naar movi world gaan met de nieuwe zakelijk auto (407 sw) gaat die me onderweg kapot (sensors defect). Deed dus niks meer. Wij met de trein terug naar huis en de MB gepakt. 6 maanden niet mee gereden. Even een snelle controlle en ja hoor daar kwam die op gang. Niet normaal toch dat je mbtje het gewoon altijd doet en een nieuwe auto (5000km) het gewoon het laat afweten. Max (mijn zoontje) zover gekregen dat die niet meer met de nieuwe auto wilt rijden op vakantie naar spanje maar met de MB dus. Loopt altijd papa (aldus een 10 jarige).


Emile
Stichting: W-series tegen Kanker
Bedenker: Max Martin
Oprichter: Emile Martin
Avatar gebruiker
EmileW124
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 220
Geregistreerd: ma okt 18, 2010 7:47 pm
Woonplaats: Nederland/Belgie
Roepnaam:
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: zit je vast ??? EENS MB GEREDEN NOOIT MEER ANDERS

Berichtdoor eelco » za jan 15, 2011 6:54 pm

dat word dus ook een MB rijder ;) het is net wat je zegt Mercedes loopt en rijd altijd !!
je kan wel een super de luxe wagen hebben van nog geen paar maanden oud maar dan beginne de probleemen al ;) Mercedes is het na 20-30 jaar zelfs nog sleutel om = loopen
eelco
 


Re: zit je vast ??? EENS MB GEREDEN NOOIT MEER ANDERS

Berichtdoor Heftrucker » za jan 15, 2011 8:02 pm

Ik hoef nooit te lopen :dry:

Bij mij is het sleutel omdraaien en rijden :lol: :lol: :lol:
Avatar gebruiker
Heftrucker
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 432
Geregistreerd: wo nov 03, 2010 10:54 pm
Woonplaats: Sas van Gent (Zeeuws-Vlaanderen)
Roepnaam:
Type wagen: E300T Turbodiesel
Bouwjaar: 1984
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens.:


Keer terug naar Andere dingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten