Er zijn 71 resultaten gevonden
- zo dec 24, 2017 11:11 pm
- Forum: W124 - Van alles wat....
- Onderwerp: Bij 200.000 km is een W124 n├®t ingereden
- Reacties: 12
- Weergaves: 3151
Re: Bij 200.000 km is een W124 n├®t ingereden
misschien met 2 of 3 chauffeurs non stop 7/24 kan het wel natuurlijk.
- zo dec 24, 2017 11:05 pm
- Forum: W124 - Van alles wat....
- Onderwerp: Wat verbruikt uw Benz ?
- Reacties: 75
- Weergaves: 22875
Re: Wat verbruikt uw Benz ?
300CE 1991 ik heb enkele jaren terug met 75L gas 700km gereden naar limoges {france} en een stuk terug.
maar rustig aan natuurlijk met cruise control.
het hangt er natuurlijk vanaf hoe diep je het gaspedaal indrukt en in wat voor verkeerssituatie je terecht komt.
file kost brandstof dus ook ...
maar rustig aan natuurlijk met cruise control.
het hangt er natuurlijk vanaf hoe diep je het gaspedaal indrukt en in wat voor verkeerssituatie je terecht komt.
file kost brandstof dus ook ...
- zo dec 24, 2017 9:20 pm
- Forum: Techniek
- Onderwerp: verstelling keuzehendel automaat
- Reacties: 8
- Weergaves: 2421
Re: verstelling keuzehendel automaat
hier ben ik weer.
ik heb momenteel nog niets vervangen en schakel nog steeds rustig.
wat me opvalt is dat het bij koude motor en natuurlijk is de versnellingsbak dan ook koud het iets harder tikt dan dat alles warm is gereden.
seg nico wat rubbertje bedoel je precies ? en waar zit deze ?3
mvg jan
ik heb momenteel nog niets vervangen en schakel nog steeds rustig.
wat me opvalt is dat het bij koude motor en natuurlijk is de versnellingsbak dan ook koud het iets harder tikt dan dat alles warm is gereden.
seg nico wat rubbertje bedoel je precies ? en waar zit deze ?3
mvg jan
- zo dec 24, 2017 8:59 pm
- Forum: Andere dingen
- Onderwerp: Prettige feestdagen en een gezond 2018 gewenst
- Reacties: 9
- Weergaves: 2142
Re: Prettige feestdagen gewenst
van mij ook alle forum leden en andere mensen ook prettige feestdagen en een goed nieuwe jaar !
van jan en zen 300CE !
mvg
van jan en zen 300CE !
mvg
- zo sep 24, 2017 12:58 pm
- Forum: Techniek
- Onderwerp: verstelling keuzehendel automaat
- Reacties: 8
- Weergaves: 2421
Re: verstelling keuzehendel automaat
oke,dan ga ik met de tijd ook is vervangen.
ja al dat beweegt kan natuurlijk stuk,jammer genoeg.
hopelijk kan ik er makkelijk bij maar de midden console zal toch open moeten.
sorry voor men late reactie. ik zit niet veel online.
en bedankt voor jullie reactie┬░s
groeten jan.
ja al dat beweegt kan natuurlijk stuk,jammer genoeg.
hopelijk kan ik er makkelijk bij maar de midden console zal toch open moeten.
sorry voor men late reactie. ik zit niet veel online.
en bedankt voor jullie reactie┬░s
groeten jan.
- zo aug 27, 2017 2:57 pm
- Forum: Techniek
- Onderwerp: verstelling keuzehendel automaat
- Reacties: 8
- Weergaves: 2421
verstelling keuzehendel automaat
beste benzers.
sinds enkele weken hoor ik een tik als ik de keuzehendel van de automaat verzet.
dit zowel van de P tot de 2 en terug.
ik doe dit steeds rustig.
bij iedere positie stand hoor je een tik.
dit is me nooit eerder opgevallen,ik heb ook het gedacht dat het steeds erger word.
heb de auto ...
sinds enkele weken hoor ik een tik als ik de keuzehendel van de automaat verzet.
dit zowel van de P tot de 2 en terug.
ik doe dit steeds rustig.
bij iedere positie stand hoor je een tik.
dit is me nooit eerder opgevallen,ik heb ook het gedacht dat het steeds erger word.
heb de auto ...
- zo aug 27, 2017 11:35 am
- Forum: W124 - Van alles wat....
- Onderwerp: 300CE-24 koopje!(?)
- Reacties: 5
- Weergaves: 1911
Re: 300CE-24 koopje!(?)
zwitserland is ook 3 talig.
missch daarom dat de Duitse tekst niet onder de pook staat.
mooie wagen,jammer dat er geen lederen zetels in staan.
ik weet niet hoe het zit als je een auto uit zwitserland koopt want die zijn niet bij de e.e.g. dus zit je met uit en invoer taksen.
mvg jan.
missch daarom dat de Duitse tekst niet onder de pook staat.
mooie wagen,jammer dat er geen lederen zetels in staan.
ik weet niet hoe het zit als je een auto uit zwitserland koopt want die zijn niet bij de e.e.g. dus zit je met uit en invoer taksen.
mvg jan.
- za feb 11, 2017 8:55 pm
- Forum: Even voorstellen
- Onderwerp: Gijske
- Reacties: 8
- Weergaves: 1687
Re: Gijske
triest verhaal.
veel sterkte en hopelijk met deze Benz meer geluk.
mvg jan.
veel sterkte en hopelijk met deze Benz meer geluk.
mvg jan.
- vr dec 09, 2016 8:42 pm
- Forum: Carrosserie & Exterieur
- Onderwerp: type tekst op kofferdeksel
- Reacties: 11
- Weergaves: 2757
Re: type tekst op kofferdeksel
geen type aanduiding was ook een optie.
ik vind het ook mooier zonder heb er zelf ook geen.
toch leuk dat je bij de stoplichten wegrijd en de anderen zien alleen de Mercedes ster op de koffer.
ik vind het ook mooier zonder heb er zelf ook geen.
toch leuk dat je bij de stoplichten wegrijd en de anderen zien alleen de Mercedes ster op de koffer.
- vr dec 09, 2016 10:36 am
- Forum: Algemene vragen over jouw auto
- Onderwerp: Aanschaf? 300E met probleempjes
- Reacties: 55
- Weergaves: 12309
Re: Aanschaf? 300E met probleempjes
toch wel jammer voor bert.
dan eindelijk een goeie wagen gevonden.
dan ziek in bed.
en dan 3 maanden niet kunnen sturen.
ongelofelijk. veel sterkte bert.
gr jan
dan eindelijk een goeie wagen gevonden.
dan ziek in bed.
en dan 3 maanden niet kunnen sturen.
ongelofelijk. veel sterkte bert.
gr jan
- za nov 12, 2016 2:28 pm
- Forum: W124 - Van alles wat....
- Onderwerp: winter is coming
- Reacties: 6
- Weergaves: 1857
Re: winter is coming
wel mooi maar niet comfortabel.
als er 2 volwassen mensen op de achterbank zitten word het helemaal erg met de achterbanden tegen de wielkasten.
beter originele velgen rijd het comfortabelst en is het goedkoopst.
maar ieder doet met zen wagen wat hij wil en smaken verschillen gelukkig.
anders reden ...
als er 2 volwassen mensen op de achterbank zitten word het helemaal erg met de achterbanden tegen de wielkasten.
beter originele velgen rijd het comfortabelst en is het goedkoopst.
maar ieder doet met zen wagen wat hij wil en smaken verschillen gelukkig.
anders reden ...
- za nov 12, 2016 2:16 pm
- Forum: Even voorstellen
- Onderwerp: BJB
- Reacties: 11
- Weergaves: 1914
Re: BJB
hey bart jan
das idd een heel nette wagen.
zal wel even aanpassen zijn van de 400 naar de 230 maar hij zal ook iets minder dorstig zijn natuurlijk.
veel plezier met je Benz en veel fijne km s gewenst.
gr jan.
das idd een heel nette wagen.
zal wel even aanpassen zijn van de 400 naar de 230 maar hij zal ook iets minder dorstig zijn natuurlijk.
veel plezier met je Benz en veel fijne km s gewenst.
gr jan.
- za nov 12, 2016 1:28 pm
- Forum: Even voorstellen
- Onderwerp: Nassim
- Reacties: 16
- Weergaves: 2570
Re: Nassim
hey nassim,
mooie wagen met die spoiler.heb zelf ook zo 1 op de koffer staan.
veel suc6 met je Benz en veel zalige km s gewenst.
gr jan
mooie wagen met die spoiler.heb zelf ook zo 1 op de koffer staan.
veel suc6 met je Benz en veel zalige km s gewenst.
gr jan
- za okt 22, 2016 9:54 pm
- Forum: Op reis met mijn W124
- Onderwerp: Mijn W124 naar Parijs en verder Zuid.....
- Reacties: 7
- Weergaves: 2904
Re: Mijn W124 naar Parijs en verder Zuid.....
ok, verhuizen naar spanje is idd beter dan op vakantie.
je hebt een heel mooie auto gekocht bij klaas v d poel.
veel plezier in spanje met je leuke Benz.
mvg jan.
je hebt een heel mooie auto gekocht bij klaas v d poel.
veel plezier in spanje met je leuke Benz.
mvg jan.
- za okt 22, 2016 9:25 pm
- Forum: Techniek
- Onderwerp: Onverklaarbare vervelende storing!!
- Reacties: 21
- Weergaves: 4628
Re: Onverklaarbare vervelende storing!!
oeps foutje,ik dacht dat patje niets meer had laten weten.
sorry patje
sorry patje
- za okt 22, 2016 4:48 pm
- Forum: Techniek
- Onderwerp: Onverklaarbare vervelende storing!!
- Reacties: 21
- Weergaves: 4628
Re: Onverklaarbare vervelende storing!!
hoi patje,
hoe is het nauw afgelopen met de 300E ?
mvg jan.
hoe is het nauw afgelopen met de 300E ?
mvg jan.
- za okt 22, 2016 1:10 pm
- Forum: Op reis met mijn W124
- Onderwerp: Mijn W124 naar Parijs en verder Zuid.....
- Reacties: 7
- Weergaves: 2904
Re: Mijn W124 naar Parijs en verder Zuid.....
mooie foto's van je wagen op vakantie.
als je m aan de voorkant wat zou kunnen laten zakken is het ook niet mis.
gr jan.
als je m aan de voorkant wat zou kunnen laten zakken is het ook niet mis.
gr jan.
- vr okt 21, 2016 11:04 pm
- Forum: Techniek
- Onderwerp: moeilijke slang van de sigaar 300CE
- Reacties: 0
- Weergaves: 822
moeilijke slang van de sigaar 300CE
hoi beste forum leden.
men 300CE van 1991 heeft sinds een tijdje ook het probleem dat de motor afslaat wanneer hij warm is gereden en ik het gas loslaat.
bij bv stoplicht of rotonde. : :cry:
natuurlijk is er het forum om ongemakken te verhelpen. :D
ik verdenk de slangen aan de sigaar.
heb laatst ...
men 300CE van 1991 heeft sinds een tijdje ook het probleem dat de motor afslaat wanneer hij warm is gereden en ik het gas loslaat.
bij bv stoplicht of rotonde. : :cry:
natuurlijk is er het forum om ongemakken te verhelpen. :D
ik verdenk de slangen aan de sigaar.
heb laatst ...
- vr okt 21, 2016 9:21 pm
- Forum: Techniek
- Onderwerp: Accu spanning daalt te snel
- Reacties: 23
- Weergaves: 6678
Re: Accu spanning daalt te snel
hoi henk,
is je stroom verlies ondertussen opgelost ?
zoja , wat was het probleem ?
gr jan.
is je stroom verlies ondertussen opgelost ?
zoja , wat was het probleem ?
gr jan.
- zo jun 19, 2016 2:19 pm
- Forum: Even voorstellen
- Onderwerp: Paul Renz
- Reacties: 12
- Weergaves: 2026
Re: Paul Renz
hoi paul,
amaj ja das een mooie auto.
veel suc6 ermee.
gr jan
amaj ja das een mooie auto.
veel suc6 ermee.
gr jan
