Er zijn 71 resultaten gevonden

door Jan124CE300
zo dec 24, 2017 11:11 pm
Forum: W124 - Van alles wat....
Onderwerp: Bij 200.000 km is een W124 n├®t ingereden
Reacties: 12
Weergaves: 3151

Re: Bij 200.000 km is een W124 n├®t ingereden

misschien met 2 of 3 chauffeurs non stop 7/24 kan het wel natuurlijk.
door Jan124CE300
zo dec 24, 2017 11:05 pm
Forum: W124 - Van alles wat....
Onderwerp: Wat verbruikt uw Benz ?
Reacties: 75
Weergaves: 22875

Re: Wat verbruikt uw Benz ?

300CE 1991 ik heb enkele jaren terug met 75L gas 700km gereden naar limoges {france} en een stuk terug.
maar rustig aan natuurlijk met cruise control.
het hangt er natuurlijk vanaf hoe diep je het gaspedaal indrukt en in wat voor verkeerssituatie je terecht komt.
file kost brandstof dus ook ...
door Jan124CE300
zo dec 24, 2017 9:20 pm
Forum: Techniek
Onderwerp: verstelling keuzehendel automaat
Reacties: 8
Weergaves: 2421

Re: verstelling keuzehendel automaat

hier ben ik weer.
ik heb momenteel nog niets vervangen en schakel nog steeds rustig.
wat me opvalt is dat het bij koude motor en natuurlijk is de versnellingsbak dan ook koud het iets harder tikt dan dat alles warm is gereden.
seg nico wat rubbertje bedoel je precies ? en waar zit deze ?3

mvg jan
door Jan124CE300
zo dec 24, 2017 8:59 pm
Forum: Andere dingen
Onderwerp: Prettige feestdagen en een gezond 2018 gewenst
Reacties: 9
Weergaves: 2142

Re: Prettige feestdagen gewenst

van mij ook alle forum leden en andere mensen ook prettige feestdagen en een goed nieuwe jaar !

van jan en zen 300CE !

mvg
door Jan124CE300
zo sep 24, 2017 12:58 pm
Forum: Techniek
Onderwerp: verstelling keuzehendel automaat
Reacties: 8
Weergaves: 2421

Re: verstelling keuzehendel automaat

oke,dan ga ik met de tijd ook is vervangen.
ja al dat beweegt kan natuurlijk stuk,jammer genoeg.
hopelijk kan ik er makkelijk bij maar de midden console zal toch open moeten.
sorry voor men late reactie. ik zit niet veel online.

en bedankt voor jullie reactie┬░s

groeten jan.
door Jan124CE300
zo aug 27, 2017 2:57 pm
Forum: Techniek
Onderwerp: verstelling keuzehendel automaat
Reacties: 8
Weergaves: 2421

verstelling keuzehendel automaat

beste benzers.

sinds enkele weken hoor ik een tik als ik de keuzehendel van de automaat verzet.
dit zowel van de P tot de 2 en terug.
ik doe dit steeds rustig.
bij iedere positie stand hoor je een tik.
dit is me nooit eerder opgevallen,ik heb ook het gedacht dat het steeds erger word.
heb de auto ...
door Jan124CE300
zo aug 27, 2017 11:35 am
Forum: W124 - Van alles wat....
Onderwerp: 300CE-24 koopje!(?)
Reacties: 5
Weergaves: 1911

Re: 300CE-24 koopje!(?)

zwitserland is ook 3 talig.
missch daarom dat de Duitse tekst niet onder de pook staat.
mooie wagen,jammer dat er geen lederen zetels in staan.
ik weet niet hoe het zit als je een auto uit zwitserland koopt want die zijn niet bij de e.e.g. dus zit je met uit en invoer taksen.

mvg jan.
door Jan124CE300
za feb 11, 2017 8:55 pm
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: Gijske
Reacties: 8
Weergaves: 1687

Re: Gijske

triest verhaal.
veel sterkte en hopelijk met deze Benz meer geluk.

mvg jan.
door Jan124CE300
vr dec 09, 2016 8:42 pm
Forum: Carrosserie & Exterieur
Onderwerp: type tekst op kofferdeksel
Reacties: 11
Weergaves: 2757

Re: type tekst op kofferdeksel

geen type aanduiding was ook een optie.
ik vind het ook mooier zonder heb er zelf ook geen.
toch leuk dat je bij de stoplichten wegrijd en de anderen zien alleen de Mercedes ster op de koffer.
door Jan124CE300
vr dec 09, 2016 10:36 am
Forum: Algemene vragen over jouw auto
Onderwerp: Aanschaf? 300E met probleempjes
Reacties: 55
Weergaves: 12309

Re: Aanschaf? 300E met probleempjes

toch wel jammer voor bert.
dan eindelijk een goeie wagen gevonden.
dan ziek in bed.
en dan 3 maanden niet kunnen sturen.
ongelofelijk. veel sterkte bert.

gr jan
door Jan124CE300
za nov 12, 2016 2:28 pm
Forum: W124 - Van alles wat....
Onderwerp: winter is coming
Reacties: 6
Weergaves: 1857

Re: winter is coming

wel mooi maar niet comfortabel.
als er 2 volwassen mensen op de achterbank zitten word het helemaal erg met de achterbanden tegen de wielkasten.
beter originele velgen rijd het comfortabelst en is het goedkoopst.
maar ieder doet met zen wagen wat hij wil en smaken verschillen gelukkig.
anders reden ...
door Jan124CE300
za nov 12, 2016 2:16 pm
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: BJB
Reacties: 11
Weergaves: 1914

Re: BJB

hey bart jan
das idd een heel nette wagen.
zal wel even aanpassen zijn van de 400 naar de 230 maar hij zal ook iets minder dorstig zijn natuurlijk.
veel plezier met je Benz en veel fijne km s gewenst.

gr jan.
door Jan124CE300
za nov 12, 2016 1:28 pm
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: Nassim
Reacties: 16
Weergaves: 2570

Re: Nassim

hey nassim,
mooie wagen met die spoiler.heb zelf ook zo 1 op de koffer staan.
veel suc6 met je Benz en veel zalige km s gewenst.

gr jan
door Jan124CE300
za okt 22, 2016 9:54 pm
Forum: Op reis met mijn W124
Onderwerp: Mijn W124 naar Parijs en verder Zuid.....
Reacties: 7
Weergaves: 2904

Re: Mijn W124 naar Parijs en verder Zuid.....

ok, verhuizen naar spanje is idd beter dan op vakantie. :clap:

je hebt een heel mooie auto gekocht bij klaas v d poel.

veel plezier in spanje met je leuke Benz.


mvg jan.
door Jan124CE300
za okt 22, 2016 9:25 pm
Forum: Techniek
Onderwerp: Onverklaarbare vervelende storing!!
Reacties: 21
Weergaves: 4628

Re: Onverklaarbare vervelende storing!!

oeps foutje,ik dacht dat patje niets meer had laten weten. :oops:

sorry patje :handgestures-thumbupleft:
door Jan124CE300
za okt 22, 2016 4:48 pm
Forum: Techniek
Onderwerp: Onverklaarbare vervelende storing!!
Reacties: 21
Weergaves: 4628

Re: Onverklaarbare vervelende storing!!

hoi patje,

hoe is het nauw afgelopen met de 300E ?

mvg jan.
door Jan124CE300
za okt 22, 2016 1:10 pm
Forum: Op reis met mijn W124
Onderwerp: Mijn W124 naar Parijs en verder Zuid.....
Reacties: 7
Weergaves: 2904

Re: Mijn W124 naar Parijs en verder Zuid.....

mooie foto's van je wagen op vakantie.
als je m aan de voorkant wat zou kunnen laten zakken is het ook niet mis. 8-)

gr jan.
door Jan124CE300
vr okt 21, 2016 11:04 pm
Forum: Techniek
Onderwerp: moeilijke slang van de sigaar 300CE
Reacties: 0
Weergaves: 822

moeilijke slang van de sigaar 300CE

hoi beste forum leden.

men 300CE van 1991 heeft sinds een tijdje ook het probleem dat de motor afslaat wanneer hij warm is gereden en ik het gas loslaat.
bij bv stoplicht of rotonde. : :cry:
natuurlijk is er het forum om ongemakken te verhelpen. :D
ik verdenk de slangen aan de sigaar.
heb laatst ...
door Jan124CE300
vr okt 21, 2016 9:21 pm
Forum: Techniek
Onderwerp: Accu spanning daalt te snel
Reacties: 23
Weergaves: 6678

Re: Accu spanning daalt te snel

hoi henk,

is je stroom verlies ondertussen opgelost ?
zoja , wat was het probleem ?

gr jan.
door Jan124CE300
zo jun 19, 2016 2:19 pm
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: Paul Renz
Reacties: 12
Weergaves: 2026

Re: Paul Renz

hoi paul,
amaj ja das een mooie auto.
veel suc6 ermee.

gr jan