Is het niet zo dat de versnellingsbak olie misschien aan vervanging toe is?
Aangezien als het koud is deze moeilijk doet, maar na 1minuut ( rotatie van olie en terug warm en dun word )
beter gaat.
Ik zou bij het makkelijkste en goedkoopste beginnen en de versnellingsbak olie + filter verversen ...
Er zijn 5 resultaten gevonden
- zo mei 10, 2020 4:51 pm
- Forum: Techniek
- Onderwerp: Schakelen bij automaat
- Reacties: 8
- Weergaves: 1099
- do apr 30, 2020 4:41 pm
- Forum: Techniek
- Onderwerp: Fan slaat niet
- Reacties: 21
- Weergaves: 2542
Re: Fan slaat niet
Ja heb een visicokoppeling ik denk dat het daar aan moet liggen. Thermostaat gaat open want beide slangen worden warm.
Kan het niet zijn dat er een relais deffect is?
Ik dacht dat ik er eens iets over had gelezen.
Dat de fan een apparte relais heeft achter de zekeringen?
3ACA2CA8-DA99-4D25 ...
Kan het niet zijn dat er een relais deffect is?
Ik dacht dat ik er eens iets over had gelezen.
Dat de fan een apparte relais heeft achter de zekeringen?
3ACA2CA8-DA99-4D25 ...
- wo apr 29, 2020 12:41 pm
- Forum: Even voorstellen
- Onderwerp: w124coupe230ce
- Reacties: 9
- Weergaves: 1261
Re: w124coupe230ce
Welkom!
Uit nieuwsgierigheid : waarom vervang je de olieafscheider in het kleppendeksel. Zijn er bepaalde symptomen die er op wijzen dat vervanging nodig is?
Mvg
Klaas
Hoi,
Ik had het kleppendeksel gedemonteerd om op te schuren ( was helemaal aan het afpellen ) .
en tijdens het schuren te ...
Uit nieuwsgierigheid : waarom vervang je de olieafscheider in het kleppendeksel. Zijn er bepaalde symptomen die er op wijzen dat vervanging nodig is?
Mvg
Klaas
Hoi,
Ik had het kleppendeksel gedemonteerd om op te schuren ( was helemaal aan het afpellen ) .
en tijdens het schuren te ...
- di apr 28, 2020 11:42 pm
- Forum: Even voorstellen
- Onderwerp: w124coupe230ce
- Reacties: 9
- Weergaves: 1261
Re: w124coupe230ce
Hoi,
Ja sommige vinde het mooi en andere weer niet.. smaken verschillen nu eenmaal ( al goed ook )
Ik ga deze inschrijven als oldtimer, en dan moet ik een verlaagd tarief betalen om hiermee antwerpen te kunnen binnenrijden. ( oldtimer regeling )
Grtz
Ja sommige vinde het mooi en andere weer niet.. smaken verschillen nu eenmaal ( al goed ook )
Ik ga deze inschrijven als oldtimer, en dan moet ik een verlaagd tarief betalen om hiermee antwerpen te kunnen binnenrijden. ( oldtimer regeling )
Grtz
- di apr 28, 2020 6:01 pm
- Forum: Even voorstellen
- Onderwerp: w124coupe230ce
- Reacties: 9
- Weergaves: 1261
w124coupe230ce
Hallo iedereen,
Hierbij ga ik me even kort voorstellen:
Ik woon in antwerpen ( België) en ik ben sinds februari eigenaar van een 230CE van 1992.
Ik heb deze gekocht van iemand die deze 20jaar in zijn bezit heeft gehad en er het laatste jaar niet meer mee heeft gereden.
Er is nog heel wat opknap ...
Hierbij ga ik me even kort voorstellen:
Ik woon in antwerpen ( België) en ik ben sinds februari eigenaar van een 230CE van 1992.
Ik heb deze gekocht van iemand die deze 20jaar in zijn bezit heeft gehad en er het laatste jaar niet meer mee heeft gereden.
Er is nog heel wat opknap ...
