Er zijn 5 resultaten gevonden

door w124coupe230ce
zo mei 10, 2020 4:51 pm
Forum: Techniek
Onderwerp: Schakelen bij automaat
Reacties: 8
Weergaves: 1099

Re: Schakelen bij automaat

Is het niet zo dat de versnellingsbak olie misschien aan vervanging toe is?
Aangezien als het koud is deze moeilijk doet, maar na 1minuut ( rotatie van olie en terug warm en dun word )
beter gaat.

Ik zou bij het makkelijkste en goedkoopste beginnen en de versnellingsbak olie + filter verversen ...
door w124coupe230ce
do apr 30, 2020 4:41 pm
Forum: Techniek
Onderwerp: Fan slaat niet
Reacties: 21
Weergaves: 2542

Re: Fan slaat niet

Ja heb een visicokoppeling ik denk dat het daar aan moet liggen. Thermostaat gaat open want beide slangen worden warm.


Kan het niet zijn dat er een relais deffect is?
Ik dacht dat ik er eens iets over had gelezen.
Dat de fan een apparte relais heeft achter de zekeringen?

3ACA2CA8-DA99-4D25 ...
door w124coupe230ce
wo apr 29, 2020 12:41 pm
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: w124coupe230ce
Reacties: 9
Weergaves: 1261

Re: w124coupe230ce

Welkom!
Uit nieuwsgierigheid : waarom vervang je de olieafscheider in het kleppendeksel. Zijn er bepaalde symptomen die er op wijzen dat vervanging nodig is?

Mvg

Klaas

Hoi,

Ik had het kleppendeksel gedemonteerd om op te schuren ( was helemaal aan het afpellen ) .
en tijdens het schuren te ...
door w124coupe230ce
di apr 28, 2020 11:42 pm
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: w124coupe230ce
Reacties: 9
Weergaves: 1261

Re: w124coupe230ce

Hoi,
Ja sommige vinde het mooi en andere weer niet.. smaken verschillen nu eenmaal ( al goed ook ) :-D
Ik ga deze inschrijven als oldtimer, en dan moet ik een verlaagd tarief betalen om hiermee antwerpen te kunnen binnenrijden. ( oldtimer regeling )

Grtz
door w124coupe230ce
di apr 28, 2020 6:01 pm
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: w124coupe230ce
Reacties: 9
Weergaves: 1261

w124coupe230ce

Hallo iedereen,

Hierbij ga ik me even kort voorstellen:

Ik woon in antwerpen ( België) en ik ben sinds februari eigenaar van een 230CE van 1992.
Ik heb deze gekocht van iemand die deze 20jaar in zijn bezit heeft gehad en er het laatste jaar niet meer mee heeft gereden.
Er is nog heel wat opknap ...