Ik vind de originele vraag toch interessant en is hiermee niet echt beantwoord.
Een voorscherm is te vervangen, een achterscherm (zover mijn kennis rijkt) is niet zonder lassen te vervangen. De achterste wielkasten roesten, net als aan de voorste, ook graag.
De vraag blijft dus, hoe het best roest ...
Er zijn 5 resultaten gevonden
- wo jun 09, 2021 5:05 pm
- Forum: Carrosserie & Exterieur
- Onderwerp: Roestplek herstellen
- Reacties: 6
- Weergaves: 1247
- vr mei 14, 2021 3:54 pm
- Forum: Even voorstellen
- Onderwerp: Rikvanboxtel
- Reacties: 7
- Weergaves: 1080
Re: Rikvanboxtel
:text-welcomewave:
Veel plezier hier op het forum.
Heb je het logboek van John.m al gezien?
Bedankt voor de tip. Dat is een heel goed geschreven en gedocumenteerd project. Genoeg leesvoer dus.
Ik heb overigens de volgende opties (het is me niet gelukt om dit in mijn originele post aan te passen ...
Veel plezier hier op het forum.
Heb je het logboek van John.m al gezien?
Bedankt voor de tip. Dat is een heel goed geschreven en gedocumenteerd project. Genoeg leesvoer dus.
Ik heb overigens de volgende opties (het is me niet gelukt om dit in mijn originele post aan te passen ...
- do mei 13, 2021 8:06 pm
- Forum: Even voorstellen
- Onderwerp: Rikvanboxtel
- Reacties: 7
- Weergaves: 1080
Re: Rikvanboxtel
Bedankt voor de tip! Ik vanavond op het plaatje kijken.
De trekhaak is aftermarket, de raamfolie en de KLR (extra regelaar om aan euro 2 te voldoen = groene sticker voor Duitsland) ook.
Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk
De trekhaak is aftermarket, de raamfolie en de KLR (extra regelaar om aan euro 2 te voldoen = groene sticker voor Duitsland) ook.
Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk
- do mei 13, 2021 8:01 pm
- Forum: Even voorstellen
- Onderwerp: Rikvanboxtel
- Reacties: 7
- Weergaves: 1080
Re: Rikvanboxtel
Hoi Rik,
Welkom, een W124; machtige auto's inderdaad!
Ik dacht eerst, na het lezen van je bericht, je hebt deze gekocht:
http://www.w124club.nl/w124-200-1986-te-koop-aangeboden-t19335.html
Dat had mijn keuze geweest in jouw situatie; gelukkig is iedereen anders :D
Veel plezier :handgestures ...
Welkom, een W124; machtige auto's inderdaad!
Ik dacht eerst, na het lezen van je bericht, je hebt deze gekocht:
http://www.w124club.nl/w124-200-1986-te-koop-aangeboden-t19335.html
Dat had mijn keuze geweest in jouw situatie; gelukkig is iedereen anders :D
Veel plezier :handgestures ...
- di mei 11, 2021 9:23 pm
- Forum: Even voorstellen
- Onderwerp: Rikvanboxtel
- Reacties: 7
- Weergaves: 1080
Rikvanboxtel
Ik was al een tijdje op zoek naar een oude auto om op te knappen. Het moet niet te oud zijn zodat het nog comfortabel is en de wagen nog goed te onderhouden is. Vanwege het in de perken houden van de kosten, moet het in de overgangsregeling (NL) vallen. Dus 1987 of ouder en op benzine.
De beste auto ...
De beste auto ...
