Foeke

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Foeke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 11
Lid geworden op: vr sep 04, 2015 3:36 pm
Roepnaam: foeke
Type wagen: 300E
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee

Foeke

Bericht door Foeke »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Foeke & sinds april 2015 in het bezit van mijn
eerste W124?.
Na lange tijd zoeken is het deze geworden, een 300E van 1986
met 157000 km .
Wat heb ik er zoal aan gedaan, remslangen vernieuwd,fusee kogels,
Alle vloeistoffen & nieuwe klepstoters.
Straks tijdens de winterstop komt het cosmetische werk.
Aan de rechterkant zit iets roest op de wielkast door een beschadiging
dus daar komt een nieuwe wielrand in.

Mvgr. Foeke
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (96.27 KiB) 1087 keer bekeken
image.jpg
image.jpg (138.54 KiB) 1087 keer bekeken
image.jpg
image.jpg (91.73 KiB) 1087 keer bekeken
Gebruikersavatar
Benzer
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 184
Lid geworden op: ma feb 14, 2011 7:47 pm
Roepnaam: George
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: 300CE 1988
Locatie: Groene Hart

Re: Foeke

Bericht door Benzer »

Welkom op dit leuke en informatieve forum Foeke
Zo op de foto te zien heb je een mooi exemplaar voor de deur. Wees er zuinig op.

mvg George
Sterren gaan altijd voorop.
230teee
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Lid geworden op: ma apr 20, 2015 9:05 pm
Roepnaam: John
Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1992
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: W124 300CE
W123 280TE 81
W123 280E 80
W123 280 76
W124 230TE 86

Re: Foeke

Bericht door 230teee »

Dit blijft toch wel een erg mooie kleur.

Veel plezier.
Combi-Power

Re: Foeke

Bericht door Combi-Power »

Welkom Foeke,

Weer een besmet W124 persoon er bij!
Veel plezier hier en van je W124, hij ziet er nog puik uit voor z n leeftijd hoor.

Groet, Mars
Gebruikersavatar
Foeke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 11
Lid geworden op: vr sep 04, 2015 3:36 pm
Roepnaam: foeke
Type wagen: 300E
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: Foeke

Bericht door Foeke »

dank voor jullie reacties, hij mag er idd nog best wezen voor zijn leeftijd.
uiteraard wel wat kleinigheidjes maar dat komt wel goed.
de Benz wordt hier vreselijk verwend, slaapt altijd binnen en wordt maar een paar duizend km
per jaar mee gereden, tis dan ook de bedoeling hem helemaal tip top te maken en er nog
lang plezier van te hebben.
Combi-Power

Re: Foeke

Bericht door Combi-Power »

Gelijk heb je Foeke :handgestures-thumbupleft:
Plaats reactie