Mijn naam is Johann, ik ben 41 jaar en woon in lommerrijke Doorn met mijn gezin. Ik ben mijn gehele leven verslaafd aan Porsches en heb sinds mijn 21ste altijd een Porsches gehad. Daarnaast heb ik veel Audi's gehad als daily drivers. In 2010 ben ik door een vriend overtuigd een C180 station (W204) te nemen als leaseauto en daar was mijn liefde voor Mercedes echt geboren.
Ik heb natuurlijk altijd een liefde gehad voor de oude klassiekers als de W113 en W108, maar een W124 was tot voor kort nooit een overwegen als daily driver geweest. In 2015 heb ik besloten geen leaseauto meer te nemen en was het gedachten geboren een W124 te gaan zoeken. Ik ging eigenlijk op zoek naar een 500E i.v.m. Porsche betrokkenheid maar vond het zonde een 500E als dagelijkse vervoer in te zet. En zo kwam ik op de zoektocht naar een 420E of 320E.
Eindelijk ben ik geslaagd bij RiVeCo in Doorn en heb ik een zeer mooie auto kunnen overnemen Ik heb me aangemeld op deze forum omdat ik graag sleutelen en mijn lijstje met projectjes gestaagd groeit. Ik heb gezien dat hier veel kennis is en ik wil daar graag gebruik van maken. Op den duur hoop ik dan ook mijn kennis weer met jullie te delen.