Chris heer
-
Chris heer
- Junior Boarder

- Berichten: 24
- Lid geworden op: vr mei 08, 2015 11:30 am
- Roepnaam: Chris
- Type wagen: 300CE
- Bouwjaar: 1989
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
Chris heer
Hallo iedereen,
Sinds kort heb ik deze geweldige 300E uit 87 in de garage staan. Hiervoor getracht een coup├® rijdend tekrijgen, maar helaas. Die ligt inmiddels op de sloop. Erg jammer maar was geen eer meer aan te behalen.
Sinds een paar weken deze mooie 300E, een heerlijke sedan die nog in het kwarttarief valt en daarom nog leuk is voor erbij.
Hij rijdt echt heerlijk. Inmiddels de originele Becker Europa radio weer geplaatst, maar er zijn nog een paar puntjes die aandacht kunnen gebruiken.
Verder is de bekleding nog super netjes, nog goede banden en originele putdeksel velgen, en netjes in de lak.
Al met al een heerlijke wagen.
Groet Chris
Sinds kort heb ik deze geweldige 300E uit 87 in de garage staan. Hiervoor getracht een coup├® rijdend tekrijgen, maar helaas. Die ligt inmiddels op de sloop. Erg jammer maar was geen eer meer aan te behalen.
Sinds een paar weken deze mooie 300E, een heerlijke sedan die nog in het kwarttarief valt en daarom nog leuk is voor erbij.
Hij rijdt echt heerlijk. Inmiddels de originele Becker Europa radio weer geplaatst, maar er zijn nog een paar puntjes die aandacht kunnen gebruiken.
Verder is de bekleding nog super netjes, nog goede banden en originele putdeksel velgen, en netjes in de lak.
Al met al een heerlijke wagen.
Groet Chris
- Bijlagen
-
- 300 E 2.jpg (2.14 MiB) 2403 keer bekeken
-
- 300 E 3.jpg (2.63 MiB) 2403 keer bekeken
-
- 300 E 4.jpg (2.21 MiB) 2403 keer bekeken
-
- 300 E 1.jpg (709.72 KiB) 2403 keer bekeken
- Foeke
- Fresh Boarder

- Berichten: 11
- Lid geworden op: vr sep 04, 2015 3:36 pm
- Roepnaam: foeke
- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
Re: Chris heer
Mooie wagen Chris , ziet er goed uit.
Heb zelf ook een 300E rijd idd geweldig
Heb zelf ook een 300E rijd idd geweldig
-
Patje-300e
Re: Chris heer
Schitterende Benz Chris, welkom en veel plezier met de 300 en op het forum!
- Gerard Exis
- Expert Boarder

- Berichten: 158
- Lid geworden op: zo nov 30, 2014 9:12 pm
- Roepnaam: Gerard
- Type wagen: E220 Coup├®
- Bouwjaar: 1995
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes 1017 4x4 en Fiat Ducato omgebouwd tot camper
Volvo XC60 AWD dagelijks vervoer - Locatie: Roemenie
Re: Chris heer
Heel netjes, houden zo 
met vriendelijke groet,
Gerard
Spelfout gevonden? Somige worden zijn in eksperimenteel nieuw Nederlands gesgreven.
Gerard
Spelfout gevonden? Somige worden zijn in eksperimenteel nieuw Nederlands gesgreven.
- Henk Lith
- Platinum Boarder

- Berichten: 674
- Lid geworden op: do apr 30, 2015 7:47 pm
- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: w111,1964
w110,1966
W115, 1972.
W124, 1985 - Locatie: Utrecht
Re: Chris heer
Hoi Chris, welkom hier met de zilverkleurige reus!?
Sta je met de auto ergens langs het randmeer? Gelderland? Overijssel?
Groet, Henk
Sta je met de auto ergens langs het randmeer? Gelderland? Overijssel?
Groet, Henk
-
Chris heer
- Junior Boarder

- Berichten: 24
- Lid geworden op: vr mei 08, 2015 11:30 am
- Roepnaam: Chris
- Type wagen: 300CE
- Bouwjaar: 1989
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
Re: Chris heer
Hallo allemaal,
Dank voor de geweldige belangstelling, de Benz is nog redelijk origineel. Eigenlijk is alleen de cruise controle aftermarket. Hij is wel een keer bijgespoten om steenslag weg te werken. Verder is hij echt super netjes. Rijdt ook heerlijk soepel.
De foto's zijn gemsskt aan het Tjeukermeer. Mooi plaatje dacht ik zo?
Groet Chris
Dank voor de geweldige belangstelling, de Benz is nog redelijk origineel. Eigenlijk is alleen de cruise controle aftermarket. Hij is wel een keer bijgespoten om steenslag weg te werken. Verder is hij echt super netjes. Rijdt ook heerlijk soepel.
De foto's zijn gemsskt aan het Tjeukermeer. Mooi plaatje dacht ik zo?
Groet Chris
-
Empee
Re: Chris heer
Mooie 300E, Chris. Welkom op het forum.
Koplampwissers, metallic lak, putdeksels, een vroeg bouwjaar (MoPf0) - we zijn soortgenoten!
[IMG]http://uploads.tapatalk
Koplampwissers, metallic lak, putdeksels, een vroeg bouwjaar (MoPf0) - we zijn soortgenoten!
[IMG]http://uploads.tapatalk
Laatst gewijzigd door Empee op za mar 19, 2016 11:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: tapatalk link verwijdert, veel van deze links werken op ons forum niet en zijn daarom verboden.
Reden: tapatalk link verwijdert, veel van deze links werken op ons forum niet en zijn daarom verboden.
- Foeke
- Fresh Boarder

- Berichten: 11
- Lid geworden op: vr sep 04, 2015 3:36 pm
- Roepnaam: foeke
- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
Re: Chris heer
Ik dacht al dat ik de toren van spannenburg zag, dan zitten wij vlak bijelkaar Chris.Chris heer schreef:Hallo allemaal,
Dank voor de geweldige belangstelling, de Benz is nog redelijk origineel. Eigenlijk is alleen de cruise controle aftermarket. Hij is wel een keer bijgespoten om steenslag weg te werken. Verder is hij echt super netjes. Rijdt ook heerlijk soepel.
De foto's zijn gemsskt aan het Tjeukermeer. Mooi plaatje dacht ik zo?
Groet Chris
- Henk Lith
- Platinum Boarder

- Berichten: 674
- Lid geworden op: do apr 30, 2015 7:47 pm
- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: w111,1964
w110,1966
W115, 1972.
W124, 1985 - Locatie: Utrecht
Re: Chris heer
Ha ha,, Foeke, misschien kunnen we is een meeting organiseren "daar aan die voet" van spannenburg? moet te vinden zijn met tomtom!
Groet, Henk
Groet, Henk
- Foeke
- Fresh Boarder

- Berichten: 11
- Lid geworden op: vr sep 04, 2015 3:36 pm
- Roepnaam: foeke
- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
Re: Chris heer
Top, doen we.
Minimeeting
Minimeeting
- Henk Lith
- Platinum Boarder

- Berichten: 674
- Lid geworden op: do apr 30, 2015 7:47 pm
- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: w111,1964
w110,1966
W115, 1972.
W124, 1985 - Locatie: Utrecht
Re: Chris heer
Ik neem alles in welwillende overweging Foeke
Maar ik denk dat je gewoon een datum moet prikken, en dan een lijst (op het forum) moet bijhouden / actualiseren.
Ik zie dat ook bij andere clubs, bv. de oude Benzclub, van onze comunicative Hagenees Arno.
Voor de regio midden wil ik wel eens wat prikken, bv. rond Utrecht!?
Groet, Henk
NB: primeurtje,,, 4 september de MB onderdelendag in Nieuwegein bij Utrecht, ook geschikt om bij te kletsen
toilet en andere gemakken bij de hand
Maar ik denk dat je gewoon een datum moet prikken, en dan een lijst (op het forum) moet bijhouden / actualiseren.
Ik zie dat ook bij andere clubs, bv. de oude Benzclub, van onze comunicative Hagenees Arno.
Voor de regio midden wil ik wel eens wat prikken, bv. rond Utrecht!?
Groet, Henk
NB: primeurtje,,, 4 september de MB onderdelendag in Nieuwegein bij Utrecht, ook geschikt om bij te kletsen
toilet en andere gemakken bij de hand
-
Bram Jansen
Re: Chris heer
Ook op onze eigen Wclubs wordt op dit moment door mij in het midden van het land een meeting georganiseerd.
Zaterdag 23 april is de datum.
Is daarvoor hier op het W124 belangstelling voor dan
Neem dan even contact met me op via PB om te beginnen.
Zaterdag 23 april is de datum.
Is daarvoor hier op het W124 belangstelling voor dan
Neem dan even contact met me op via PB om te beginnen.
