Chris heer

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Gesloten
Chris heer
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Lid geworden op: vr mei 08, 2015 11:30 am
Roepnaam: Chris
Type wagen: 300CE
Bouwjaar: 1989
Automaat: Ja
LPG: Nee

Chris heer

Bericht door Chris heer »

Hallo iedereen,

Sinds kort heb ik deze geweldige 300E uit 87 in de garage staan. Hiervoor getracht een coup├® rijdend tekrijgen, maar helaas. Die ligt inmiddels op de sloop. Erg jammer maar was geen eer meer aan te behalen.

Sinds een paar weken deze mooie 300E, een heerlijke sedan die nog in het kwarttarief valt en daarom nog leuk is voor erbij.

Hij rijdt echt heerlijk. Inmiddels de originele Becker Europa radio weer geplaatst, maar er zijn nog een paar puntjes die aandacht kunnen gebruiken.
Verder is de bekleding nog super netjes, nog goede banden en originele putdeksel velgen, en netjes in de lak.

Al met al een heerlijke wagen.

Groet Chris
Bijlagen
300 E 2.jpg
300 E 2.jpg (2.14 MiB) 2403 keer bekeken
300 E 3.jpg
300 E 3.jpg (2.63 MiB) 2403 keer bekeken
300 E 4.jpg
300 E 4.jpg (2.21 MiB) 2403 keer bekeken
300 E 1.jpg
300 E 1.jpg (709.72 KiB) 2403 keer bekeken
Mafkees

Re: Chris heer

Bericht door Mafkees »

Welkom Chris op ons forum.
Gebruikersavatar
Foeke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 11
Lid geworden op: vr sep 04, 2015 3:36 pm
Roepnaam: foeke
Type wagen: 300E
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: Chris heer

Bericht door Foeke »

Mooie wagen Chris , ziet er goed uit.
Heb zelf ook een 300E rijd idd geweldig
Patje-300e

Re: Chris heer

Bericht door Patje-300e »

Schitterende Benz Chris, welkom en veel plezier met de 300 en op het forum!
Gebruikersavatar
Gerard Exis
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 158
Lid geworden op: zo nov 30, 2014 9:12 pm
Roepnaam: Gerard
Type wagen: E220 Coup├®
Bouwjaar: 1995
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes 1017 4x4 en Fiat Ducato omgebouwd tot camper
Volvo XC60 AWD dagelijks vervoer
Locatie: Roemenie

Re: Chris heer

Bericht door Gerard Exis »

Heel netjes, houden zo :handgestures-thumbupleft:
met vriendelijke groet,
Gerard

Spelfout gevonden? Somige worden zijn in eksperimenteel nieuw Nederlands gesgreven.
Arjen Tabak

Re: Chris heer

Bericht door Arjen Tabak »

Knappe wagen. Is hij origineel of gerestaureerd?
Gebruikersavatar
Henk Lith
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 674
Lid geworden op: do apr 30, 2015 7:47 pm
Type wagen: 300E
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: w111,1964
w110,1966
W115, 1972.
W124, 1985
Locatie: Utrecht

Re: Chris heer

Bericht door Henk Lith »

Hoi Chris, welkom hier met de zilverkleurige reus!?
Sta je met de auto ergens langs het randmeer? Gelderland? Overijssel?
Groet, Henk
Chris heer
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Lid geworden op: vr mei 08, 2015 11:30 am
Roepnaam: Chris
Type wagen: 300CE
Bouwjaar: 1989
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: Chris heer

Bericht door Chris heer »

Hallo allemaal,

Dank voor de geweldige belangstelling, de Benz is nog redelijk origineel. Eigenlijk is alleen de cruise controle aftermarket. Hij is wel een keer bijgespoten om steenslag weg te werken. Verder is hij echt super netjes. Rijdt ook heerlijk soepel.
De foto's zijn gemsskt aan het Tjeukermeer. Mooi plaatje dacht ik zo?

Groet Chris
Empee

Re: Chris heer

Bericht door Empee »

Mooie 300E, Chris. Welkom op het forum.
Koplampwissers, metallic lak, putdeksels, een vroeg bouwjaar (MoPf0) - we zijn soortgenoten!

[IMG]http://uploads.tapatalk
Laatst gewijzigd door Empee op za mar 19, 2016 11:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: tapatalk link verwijdert, veel van deze links werken op ons forum niet en zijn daarom verboden.
Gebruikersavatar
Foeke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 11
Lid geworden op: vr sep 04, 2015 3:36 pm
Roepnaam: foeke
Type wagen: 300E
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: Chris heer

Bericht door Foeke »

Chris heer schreef:Hallo allemaal,

Dank voor de geweldige belangstelling, de Benz is nog redelijk origineel. Eigenlijk is alleen de cruise controle aftermarket. Hij is wel een keer bijgespoten om steenslag weg te werken. Verder is hij echt super netjes. Rijdt ook heerlijk soepel.
De foto's zijn gemsskt aan het Tjeukermeer. Mooi plaatje dacht ik zo?

Groet Chris
Ik dacht al dat ik de toren van spannenburg zag, dan zitten wij vlak bijelkaar Chris.
Gebruikersavatar
Henk Lith
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 674
Lid geworden op: do apr 30, 2015 7:47 pm
Type wagen: 300E
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: w111,1964
w110,1966
W115, 1972.
W124, 1985
Locatie: Utrecht

Re: Chris heer

Bericht door Henk Lith »

Ha ha,, Foeke, misschien kunnen we is een meeting organiseren "daar aan die voet" van spannenburg? moet te vinden zijn met tomtom!
Groet, Henk
Gebruikersavatar
Foeke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 11
Lid geworden op: vr sep 04, 2015 3:36 pm
Roepnaam: foeke
Type wagen: 300E
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: Chris heer

Bericht door Foeke »

Top, doen we.
Minimeeting
Gebruikersavatar
Henk Lith
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 674
Lid geworden op: do apr 30, 2015 7:47 pm
Type wagen: 300E
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: w111,1964
w110,1966
W115, 1972.
W124, 1985
Locatie: Utrecht

Re: Chris heer

Bericht door Henk Lith »

Ik neem alles in welwillende overweging Foeke :dance:
Maar ik denk dat je gewoon een datum moet prikken, en dan een lijst (op het forum) moet bijhouden / actualiseren.
Ik zie dat ook bij andere clubs, bv. de oude Benzclub, van onze comunicative Hagenees Arno.
Voor de regio midden wil ik wel eens wat prikken, bv. rond Utrecht!?

Groet, Henk

NB: primeurtje,,, 4 september de MB onderdelendag in Nieuwegein bij Utrecht, ook geschikt om bij te kletsen
toilet en andere gemakken bij de hand :handgestures-thumbup:
Bram Jansen

Re: Chris heer

Bericht door Bram Jansen »

Ook op onze eigen Wclubs wordt op dit moment door mij in het midden van het land een meeting georganiseerd.
Zaterdag 23 april is de datum.

Is daarvoor hier op het W124 belangstelling voor dan ;)
Neem dan even contact met me op via PB om te beginnen.
Gesloten