ajjunmark

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
ajjunmark

ajjunmark

Bericht door ajjunmark »

Hoi,

Even voorstellen, ik ben Arjen, 39 en woon in het pittoreske Amsterdam. Sinds 2008 in het bezit van een 230CE uit '87, toen in prachtige staat gekocht. Toch hier en daar wat onderhoud laten liggen, maar nu besloten om alles maar weer eens flink aan te pakken... Ik zal dus nogal wat gaan snuffelen hier de komende tijd!
Bijlagen
Benz_IMG_1758.jpg
Benz_IMG_1758.jpg (567.41 KiB) 1452 keer bekeken
Mafkees

Re: ajjunmark

Bericht door Mafkees »

Welkom Arjen op ons forum.
Mafkees

Re: ajjunmark

Bericht door Mafkees »

Meer als 80 lezers al, en niemand die even de moeite wil nemen om een nieuw lid welkom te heten, jammer is dat.
Gebruikersavatar
Jurjen S
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 981
Lid geworden op: ma aug 26, 2013 4:42 pm
Roepnaam: Jurjen
Type wagen: 230CE
Bouwjaar: 1988
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Volvo S80 2.5T
Locatie: Bergen op Zoom

Re: ajjunmark

Bericht door Jurjen S »

Yes, weer een coup├® extra op het forum :) Welkom
Met een hamer past alles.
Gebruikersavatar
Rojo124
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Lid geworden op: zo feb 06, 2011 7:59 pm
Type wagen: 260E
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee
Locatie: Rotterdam

Re: ajjunmark

Bericht door Rojo124 »

Welkom Arjen
veel plezier hier op het forum...mooi hoor Bornit...blijft mooi...mijn eerste W124 92er was ook Bornit.
maar ..ziet er strak uit die coupe....ik heb nog een spuitbus staan in de kleur van de onderbeplating.
gr Ron
________________________________________________
W124 260E 1986 Rauchsilber-metalliclack (702)
Gebruikersavatar
Gerard Exis
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 158
Lid geworden op: zo nov 30, 2014 9:12 pm
Roepnaam: Gerard
Type wagen: E220 Coup├®
Bouwjaar: 1995
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes 1017 4x4 en Fiat Ducato omgebouwd tot camper
Volvo XC60 AWD dagelijks vervoer
Locatie: Roemenie

Re: ajjunmark

Bericht door Gerard Exis »

Als coupe freak heet ik je ook welkom hier. Zelfde auto heb ik met heel veel plezier in gereden.
met vriendelijke groet,
Gerard

Spelfout gevonden? Somige worden zijn in eksperimenteel nieuw Nederlands gesgreven.
Gebruikersavatar
Hutch
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 162
Lid geworden op: vr sep 30, 2011 10:19 pm
Roepnaam: Leen
Type wagen: 300TE
Bouwjaar: 1989
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: 124 300D 1986
190 2.0E
1984
Locatie: Kruiningen

Re: ajjunmark

Bericht door Hutch »

Welkom op het forum.

Mvg Hutch :D
Chris heer
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Lid geworden op: vr mei 08, 2015 11:30 am
Roepnaam: Chris
Type wagen: 300CE
Bouwjaar: 1989
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: ajjunmark

Bericht door Chris heer »

Hallo kerel,

Welkom op dit forum, mooie wagen ook. Ik heb nog wat interieur spulletjes over van de mijne. Dus mocht iets nodig hebben dan hoor ik het graag.

Groet Chris
Combi-Power

Re: ajjunmark

Bericht door Combi-Power »

Welkom Arjen,
Heel veel plezier hier en heb je nog meer foto's daar zijn we gek op!

Groet,
Mars
Plaats reactie