ajjunmark
-
ajjunmark
ajjunmark
Hoi,
Even voorstellen, ik ben Arjen, 39 en woon in het pittoreske Amsterdam. Sinds 2008 in het bezit van een 230CE uit '87, toen in prachtige staat gekocht. Toch hier en daar wat onderhoud laten liggen, maar nu besloten om alles maar weer eens flink aan te pakken... Ik zal dus nogal wat gaan snuffelen hier de komende tijd!
Even voorstellen, ik ben Arjen, 39 en woon in het pittoreske Amsterdam. Sinds 2008 in het bezit van een 230CE uit '87, toen in prachtige staat gekocht. Toch hier en daar wat onderhoud laten liggen, maar nu besloten om alles maar weer eens flink aan te pakken... Ik zal dus nogal wat gaan snuffelen hier de komende tijd!
- Bijlagen
-
- Benz_IMG_1758.jpg (567.41 KiB) 1452 keer bekeken
-
Mafkees
Re: ajjunmark
Meer als 80 lezers al, en niemand die even de moeite wil nemen om een nieuw lid welkom te heten, jammer is dat.
- Rojo124
- Platinum Boarder

- Berichten: 908
- Lid geworden op: zo feb 06, 2011 7:59 pm
- Type wagen: 260E
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Locatie: Rotterdam
Re: ajjunmark
Welkom Arjen
veel plezier hier op het forum...mooi hoor Bornit...blijft mooi...mijn eerste W124 92er was ook Bornit.
maar ..ziet er strak uit die coupe....ik heb nog een spuitbus staan in de kleur van de onderbeplating.
gr Ron
veel plezier hier op het forum...mooi hoor Bornit...blijft mooi...mijn eerste W124 92er was ook Bornit.
maar ..ziet er strak uit die coupe....ik heb nog een spuitbus staan in de kleur van de onderbeplating.
gr Ron
________________________________________________
W124 260E 1986 Rauchsilber-metalliclack (702)
W124 260E 1986 Rauchsilber-metalliclack (702)
- Gerard Exis
- Expert Boarder

- Berichten: 158
- Lid geworden op: zo nov 30, 2014 9:12 pm
- Roepnaam: Gerard
- Type wagen: E220 Coup├®
- Bouwjaar: 1995
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes 1017 4x4 en Fiat Ducato omgebouwd tot camper
Volvo XC60 AWD dagelijks vervoer - Locatie: Roemenie
Re: ajjunmark
Als coupe freak heet ik je ook welkom hier. Zelfde auto heb ik met heel veel plezier in gereden.
met vriendelijke groet,
Gerard
Spelfout gevonden? Somige worden zijn in eksperimenteel nieuw Nederlands gesgreven.
Gerard
Spelfout gevonden? Somige worden zijn in eksperimenteel nieuw Nederlands gesgreven.
- Hutch
- Silver Boarder

- Berichten: 162
- Lid geworden op: vr sep 30, 2011 10:19 pm
- Roepnaam: Leen
- Type wagen: 300TE
- Bouwjaar: 1989
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: 124 300D 1986
190 2.0E
1984 - Locatie: Kruiningen
Re: ajjunmark
Welkom op het forum.
Mvg Hutch
Mvg Hutch
-
Chris heer
- Junior Boarder

- Berichten: 24
- Lid geworden op: vr mei 08, 2015 11:30 am
- Roepnaam: Chris
- Type wagen: 300CE
- Bouwjaar: 1989
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
Re: ajjunmark
Hallo kerel,
Welkom op dit forum, mooie wagen ook. Ik heb nog wat interieur spulletjes over van de mijne. Dus mocht iets nodig hebben dan hoor ik het graag.
Groet Chris
Welkom op dit forum, mooie wagen ook. Ik heb nog wat interieur spulletjes over van de mijne. Dus mocht iets nodig hebben dan hoor ik het graag.
Groet Chris
-
Combi-Power
Re: ajjunmark
Welkom Arjen,
Heel veel plezier hier en heb je nog meer foto's daar zijn we gek op!
Groet,
Mars
Heel veel plezier hier en heb je nog meer foto's daar zijn we gek op!
Groet,
Mars
