Paul Renz

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Paul Renz

Paul Renz

Bericht door Paul Renz »

Hallo MB freaks

Heb sinds vorig jaar een MB 230CE 1992 leuke net ding heeft sinds augustus vorig jaar stil gestaan na een backfire, bleek alleen het slangetje van de vacu├╝mpomp naar de zuigpijphuis losgeschoten te zijn.

nu problemen met de gordel hopelijk snel verholpen.

Groet
Paul...
Mafkees

Re: Paul Renz

Bericht door Mafkees »

Welkom Paulus
Gebruikersavatar
Semrick
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 317
Lid geworden op: ma mei 02, 2011 5:33 pm
Roepnaam: Rick
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Paul Renz

Bericht door Semrick »

Welkom op het forum....
En uhm :blush: Zuigpijphuis? Dat klinkt als een Zuid-Afrikaanse sexclub.... :whistle:
Paul Renz

Re: Paul Renz

Bericht door Paul Renz »

Bedankt Mafkees, Semrick

Ja het rubber dat onder de spinnenkop zit http://nl.mbspecialist.com/Mercedes_web ... 21410990O/
Gebruikersavatar
Nico 43
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Berichten: 2660
Lid geworden op: zo aug 19, 2012 7:44 pm
Roepnaam: Nico
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Locatie: Ermelo

Re: Paul Renz

Bericht door Nico 43 »

Hallo Paul ook welkom hier van mij ben erg benieuwd hoe je auto er uit ziet ;)
Mensen met verstand rijden Mercedes
Gebruikersavatar
Dannygroot
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 192
Lid geworden op: ma sep 28, 2015 9:34 pm
Roepnaam: danny z
Type wagen: E320 Coup├®
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: MB a160 elegance 98
Locatie: ooij

Re: Paul Renz

Bericht door Dannygroot »

hallo paul welkom op dit forum
Paul Renz

Re: Paul Renz

Bericht door Paul Renz »

Iedereen bedank!

bij deze mijn 230CE U9 uit 1992.

Groet
Paul...
Bijlagen
P1050653.JPG
P1050653.JPG (471.03 KiB) 1842 keer bekeken
P1050660.JPG
P1050660.JPG (428.77 KiB) 1842 keer bekeken
Gebruikersavatar
Hutch
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 162
Lid geworden op: vr sep 30, 2011 10:19 pm
Roepnaam: Leen
Type wagen: 300TE
Bouwjaar: 1989
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: 124 300D 1986
190 2.0E
1984
Locatie: Kruiningen

Re: Paul Renz

Bericht door Hutch »

Hoi Paul

Mooie Waggie heel veel plezier op het forum. :woohoo:


Mvg Hutch
Leo

Re: Paul Renz

Bericht door Leo »

coole car!!
Gebruikersavatar
Dannygroot
Silver Boarder
Silver Boarder
Berichten: 192
Lid geworden op: ma sep 28, 2015 9:34 pm
Roepnaam: danny z
Type wagen: E320 Coup├®
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: MB a160 elegance 98
Locatie: ooij

Re: Paul Renz

Bericht door Dannygroot »

nette auto mooie kleur ook
Gebruikersavatar
Nico 43
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Berichten: 2660
Lid geworden op: zo aug 19, 2012 7:44 pm
Roepnaam: Nico
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Locatie: Ermelo

Re: Paul Renz

Bericht door Nico 43 »

Ik vind het ook een erg mooie en vind je velgen ook mooi wil wel ruilen :lol: :lol:
Mensen met verstand rijden Mercedes
Gebruikersavatar
Jan124CE300
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 81
Lid geworden op: wo mar 21, 2012 8:55 pm
Roepnaam: Jan
Type wagen: 300CE
Bouwjaar: 1991
Automaat: Ja
LPG: Ja
Locatie: Antwerpen (B)

Re: Paul Renz

Bericht door Jan124CE300 »

hoi paul,
amaj ja das een mooie auto.
veel suc6 ermee.

gr jan
Paul Renz

Re: Paul Renz

Bericht door Paul Renz »

Iedereen bedankt !
Dannygroot schreef:nette auto mooie kleur ook
Bedankt Danny ;) de kleurcode is 199 M Blauw/Zwart

Nico 43 schreef:Ik vind het ook een erg mooie en vind je velgen ook mooi wil wel ruilen :lol: :lol:
Bedankt Nico maar Ik denk dat ik ze nog even onder mijn MB houd ;)
Plaats reactie