Paul Renz
-
Paul Renz
Paul Renz
Hallo MB freaks
Heb sinds vorig jaar een MB 230CE 1992 leuke net ding heeft sinds augustus vorig jaar stil gestaan na een backfire, bleek alleen het slangetje van de vacu├╝mpomp naar de zuigpijphuis losgeschoten te zijn.
nu problemen met de gordel hopelijk snel verholpen.
Groet
Paul...
Heb sinds vorig jaar een MB 230CE 1992 leuke net ding heeft sinds augustus vorig jaar stil gestaan na een backfire, bleek alleen het slangetje van de vacu├╝mpomp naar de zuigpijphuis losgeschoten te zijn.
nu problemen met de gordel hopelijk snel verholpen.
Groet
Paul...
- Semrick
- Silver Boarder

- Berichten: 317
- Lid geworden op: ma mei 02, 2011 5:33 pm
- Roepnaam: Rick
- Type wagen: N.n.b.
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: Paul Renz
Welkom op het forum....
En uhm
Zuigpijphuis? Dat klinkt als een Zuid-Afrikaanse sexclub.... 
En uhm
-
Paul Renz
Re: Paul Renz
Bedankt Mafkees, Semrick
Ja het rubber dat onder de spinnenkop zit http://nl.mbspecialist.com/Mercedes_web ... 21410990O/
Ja het rubber dat onder de spinnenkop zit http://nl.mbspecialist.com/Mercedes_web ... 21410990O/
- Nico 43
- Diamant Boarder

- Berichten: 2660
- Lid geworden op: zo aug 19, 2012 7:44 pm
- Roepnaam: Nico
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Locatie: Ermelo
Re: Paul Renz
Hallo Paul ook welkom hier van mij ben erg benieuwd hoe je auto er uit ziet 
Mensen met verstand rijden Mercedes
- Dannygroot
- Silver Boarder

- Berichten: 192
- Lid geworden op: ma sep 28, 2015 9:34 pm
- Roepnaam: danny z
- Type wagen: E320 Coup├®
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: MB a160 elegance 98
- Locatie: ooij
Re: Paul Renz
hallo paul welkom op dit forum
-
Paul Renz
Re: Paul Renz
Iedereen bedank!
bij deze mijn 230CE U9 uit 1992.
Groet
Paul...
bij deze mijn 230CE U9 uit 1992.
Groet
Paul...
- Bijlagen
-
- P1050653.JPG (471.03 KiB) 1840 keer bekeken
-
- P1050660.JPG (428.77 KiB) 1840 keer bekeken
- Hutch
- Silver Boarder

- Berichten: 162
- Lid geworden op: vr sep 30, 2011 10:19 pm
- Roepnaam: Leen
- Type wagen: 300TE
- Bouwjaar: 1989
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: 124 300D 1986
190 2.0E
1984 - Locatie: Kruiningen
Re: Paul Renz
Hoi Paul
Mooie Waggie heel veel plezier op het forum.
Mvg Hutch
Mooie Waggie heel veel plezier op het forum.
Mvg Hutch
- Dannygroot
- Silver Boarder

- Berichten: 192
- Lid geworden op: ma sep 28, 2015 9:34 pm
- Roepnaam: danny z
- Type wagen: E320 Coup├®
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: MB a160 elegance 98
- Locatie: ooij
Re: Paul Renz
nette auto mooie kleur ook
- Nico 43
- Diamant Boarder

- Berichten: 2660
- Lid geworden op: zo aug 19, 2012 7:44 pm
- Roepnaam: Nico
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Locatie: Ermelo
Re: Paul Renz
Ik vind het ook een erg mooie en vind je velgen ook mooi wil wel ruilen

Mensen met verstand rijden Mercedes
- Jan124CE300
- Expert Boarder

- Berichten: 81
- Lid geworden op: wo mar 21, 2012 8:55 pm
- Roepnaam: Jan
- Type wagen: 300CE
- Bouwjaar: 1991
- Automaat: Ja
- LPG: Ja
- Locatie: Antwerpen (B)
Re: Paul Renz
hoi paul,
amaj ja das een mooie auto.
veel suc6 ermee.
gr jan
amaj ja das een mooie auto.
veel suc6 ermee.
gr jan
-
Paul Renz
Re: Paul Renz
Iedereen bedankt !
de kleurcode is 199 M Blauw/Zwart

Bedankt DannyDannygroot schreef:nette auto mooie kleur ook
Bedankt Nico maar Ik denk dat ik ze nog even onder mijn MB houdNico 43 schreef:Ik vind het ook een erg mooie en vind je velgen ook mooi wil wel ruilen![]()
