Krizla
-
Krizla
Krizla
Hey,
Ik ben dus net nieuw hier. Ik heb me maar lid gemaakt op een Nederlands forum omdat ik geen "dedicated" Belgisch W124 forum vond ... ik heb er dus nog geen, maar wil er een.
Een W124 als daily drive, als tweede auto omdat de belasting in België ook b elachelijk laag zijn en de verzekering valt oo heel goed mee. Maar in eerste instantie omdat ik het een fantastische auto vind. vroeger, 10 jaar geleden beschouwde ik ze als "turkenbak", zonder inhoudelijk rascisme. Ze waren (zijn) gewoon ongelofelijk populair bij de Turkse gemeenschap ...
Maar dus, ik heb al een en ander bekeken (youtube) en gezocht op Google ... ik vind overal dat de 230E automaat het meest interessante model is? Klopt dat? De 250D lijkt me dan weer leuk omdat deze zo zuinig is, maar die is dan weer niet erg krachtig ...
Ik heb nog veel meer vragen, (Het is voor de antwoorden beter om daar even een apart topic voor aan te maken)
Ik ben dus net nieuw hier. Ik heb me maar lid gemaakt op een Nederlands forum omdat ik geen "dedicated" Belgisch W124 forum vond ... ik heb er dus nog geen, maar wil er een.
Een W124 als daily drive, als tweede auto omdat de belasting in België ook b elachelijk laag zijn en de verzekering valt oo heel goed mee. Maar in eerste instantie omdat ik het een fantastische auto vind. vroeger, 10 jaar geleden beschouwde ik ze als "turkenbak", zonder inhoudelijk rascisme. Ze waren (zijn) gewoon ongelofelijk populair bij de Turkse gemeenschap ...
Maar dus, ik heb al een en ander bekeken (youtube) en gezocht op Google ... ik vind overal dat de 230E automaat het meest interessante model is? Klopt dat? De 250D lijkt me dan weer leuk omdat deze zo zuinig is, maar die is dan weer niet erg krachtig ...
Ik heb nog veel meer vragen, (Het is voor de antwoorden beter om daar even een apart topic voor aan te maken)
- Marius28
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Marius
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Opel Monza 2.5E LPG
Citroën C3
Lexus CT200h - Locatie: Groene Hart Holland
- Contacteer:
Re: Krizla
Ook welkom hier op het forum.
Suc6 met je zoektocht en aankoop.
Suc6 met je zoektocht en aankoop.
Groet, Marius
BesteMotorolie.nl - motorolie met laagsteprijsgarantie
BesteMotorolie.nl - motorolie met laagsteprijsgarantie
-
peterjori
hallo mede belg ; eerst en vooral welkom hier !
ten tweede , weinig belasting ? denk je aan de nieuwe wetgeving ?
gegroet
ten tweede , weinig belasting ? denk je aan de nieuwe wetgeving ?
gegroet
- Marius_O
- Senior Boarder

- Roepnaam: Marius
- Type wagen: E300 Diesel
- Bouwjaar: 1986
Welkom mede Belg, veel succes met de zoektocht!
- Nico 43
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Nico
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1992
Hallo en ook welkom van mij succes met het zoeken naar een W124 en we zien de foto s hopelijk wel als je er 1 hebt we zijn erg benieuwd.
Ik heb zelf ook een 230E en hij rijd super fijn
Ik heb zelf ook een 230E en hij rijd super fijn
Mensen met verstand rijden Mercedes