BJB

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BJB
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Lid geworden op: vr nov 04, 2016 10:01 pm
Roepnaam: Bart-Jan
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1991
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: W123 250 197
W201 190D 2.5 1990
S124 300TE 1992
W210 E430 2001
C219 CLS 500 2007
W213 E300de 2021

BJB

Bericht door BJB »

Hallo forumleden,

ben geen forum gewend, maar ik heb begrepen dat het gebruikelijk is om je eerst even voor te stellen alvorens over te gaan op vragen en dergelijke.

Dus bij deze even een korte intro over mezelf. Ik ben Bart-Jan, 24 jaar en woonachtend in het pittoreske Rijssen. Sinds begin dit jaar m'n allereerste W124 gekocht, dat was een zwarte 400E uit 1992. Helemaal compleet, top motor, maar uiterlijk niet de mooiste. Toen kwam ik onderstaande 230E (1991) tegen en was opslag verliefd op de combinatie van de perlmuttgrau lak, de iets donkere Sacco-Brettern en de Karro blauwe bekleding. Dus van een Benz met een dikke V8, naar eentje die het moet doen met halve kracht... Maar wel (├®├®n van) de mooiste 230E W124 van NL, dat dan wel weer :D
Bijlagen
Mercedes-Benz 230E 1991 (W124) interieur (3).JPG
Mercedes-Benz 230E 1991 (W124) interieur (3).JPG (201.83 KiB) 1914 keer bekeken
Mercedes-Benz 230E 1991 (W124) typeaanduiding.JPG
Mercedes-Benz 230E 1991 (W124) typeaanduiding.JPG (115.22 KiB) 1914 keer bekeken
Mercedes-Benz 230E 1991 (W124).JPG
Mercedes-Benz 230E 1991 (W124).JPG (206.09 KiB) 1914 keer bekeken
Mercedes-Benz 230E 1991 (W124) rechtsvoor.JPG
Mercedes-Benz 230E 1991 (W124) rechtsvoor.JPG (185.12 KiB) 1914 keer bekeken
Mercedes-Benz 230E 1991 (W124) linksvoor.JPG
Mercedes-Benz 230E 1991 (W124) linksvoor.JPG (207.59 KiB) 1914 keer bekeken
Bram Jansen

Re: BJB

Bericht door Bram Jansen »

Welkom Bart Jan!
Ja, een auto om verliefd op te worden, hij staat er mooi bij :handgestures-thumbup:
Veel plezier ervan.
Gebruikersavatar
BJB
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Lid geworden op: vr nov 04, 2016 10:01 pm
Roepnaam: Bart-Jan
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1991
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: W123 250 197
W201 190D 2.5 1990
S124 300TE 1992
W210 E430 2001
C219 CLS 500 2007
W213 E300de 2021

Re: BJB

Bericht door BJB »

Thanks!
Rob Hackert
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 429
Lid geworden op: ma jan 27, 2014 10:18 pm
Roepnaam: rob
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: W115 200D 1970
W123
240D
1980
W124 200D
1986
W124
1991
A124
cabrio
1995

Re: BJB

Bericht door Rob Hackert »

Rutte zei: pleur op!

Ik zeg: pleur die gore Japanse autoradio er zo snel mogelijk uit!

ik heb meer dan 50 mooie en goed werkende Beckers op voorraad door een uit de hand gelopen hobby haha!

maar verder heb je een BEAUTY van een W124 hoor!!!!!!!!!!!

groeten,

Rob Hackert
Gebruikersavatar
John.M
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Berichten: 1746
Lid geworden op: ma okt 08, 2012 2:29 pm
Roepnaam: John
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: W116 280SE 1974
W169 A160 2011
X253 250 4 matic 2015
Locatie: Prov. Utrecht

Re: BJB

Bericht door John.M »

Dat is idd een hele fraaie.
Owh ja als je 100 / 120 rijd doet de 400 exact het zelfde hoor :lol:


Ja Rob heeft een punt hoor, een echte Becker past beter :handgestures-thumbup:
Gebruikersavatar
BJB
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Lid geworden op: vr nov 04, 2016 10:01 pm
Roepnaam: Bart-Jan
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1991
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: W123 250 197
W201 190D 2.5 1990
S124 300TE 1992
W210 E430 2001
C219 CLS 500 2007
W213 E300de 2021

Re: BJB

Bericht door BJB »

Rob Hackert schreef:Rutte zei: pleur op!

Ik zeg: pleur die gore Japanse autoradio er zo snel mogelijk uit!

ik heb meer dan 50 mooie en goed werkende Beckers op voorraad door een uit de hand gelopen hobby haha!

maar verder heb je een BEAUTY van een W124 hoor!!!!!!!!!!!

groeten,

Rob Hackert
Hoi Rob,

Wat betreft de radio: er heeft nooit geen originele radio ingezeten. Gelukkig zijn er destijds wel speakers en een automatische antenne besteld. Maar ik houd me aanbevolen voor een Becker die bij dit type hoort. Dus doe maar een voorstel via PB.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatst gewijzigd door BJB op di nov 08, 2016 4:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
John.M
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Berichten: 1746
Lid geworden op: ma okt 08, 2012 2:29 pm
Roepnaam: John
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: W116 280SE 1974
W169 A160 2011
X253 250 4 matic 2015
Locatie: Prov. Utrecht

Re: BJB

Bericht door John.M »

Eentje uit die tijd is prachtig maar ik zelf ben toch voor iets moderner gegaan voornamelijk voor het "Bluethoot" met de telefoonkoppeling
http://www.w124club.nl/johnny-s-W124-25 ... ml#p126683

Suc6 met de keuze
Gebruikersavatar
Nico 43
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Berichten: 2660
Lid geworden op: zo aug 19, 2012 7:44 pm
Roepnaam: Nico
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Locatie: Ermelo

Re: BJB

Bericht door Nico 43 »

Hallo Bart-Jan ook welkom van mij en ik kan me voorstellen dat je verliefd bent geworden op je 230E veel plezier er mee en ook veel plezier hier op het forum ;)
Mensen met verstand rijden Mercedes
Gebruikersavatar
Jan124CE300
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 81
Lid geworden op: wo mar 21, 2012 8:55 pm
Roepnaam: Jan
Type wagen: 300CE
Bouwjaar: 1991
Automaat: Ja
LPG: Ja
Locatie: Antwerpen (B)

Re: BJB

Bericht door Jan124CE300 »

hey bart jan
das idd een heel nette wagen.
zal wel even aanpassen zijn van de 400 naar de 230 maar hij zal ook iets minder dorstig zijn natuurlijk.
veel plezier met je Benz en veel fijne km s gewenst.

gr jan.
Gebruikersavatar
BJB
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Lid geworden op: vr nov 04, 2016 10:01 pm
Roepnaam: Bart-Jan
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1991
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: W123 250 197
W201 190D 2.5 1990
S124 300TE 1992
W210 E430 2001
C219 CLS 500 2007
W213 E300de 2021

Re: BJB

Bericht door BJB »

Jan124CE300 schreef:gr jan.
Bedankt Jan. Het is wel even wat anders inderdaad. Zo'n 400E gaat als de brandweer, de 230E is toch meer cruisen. Maar ook wel fijn, zeker wat betreft het verbruik.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatst gewijzigd door Anonymous op za nov 12, 2016 4:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: vanwege het niet hebben van onbeperkte ruimte op de forums niet quoten met een er direct bovenstaand bericht
Rick1969

Re: BJB

Bericht door Rick1969 »

idd een prachtauto!

heel veel plezier ermee
Gebruikersavatar
BJB
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Lid geworden op: vr nov 04, 2016 10:01 pm
Roepnaam: Bart-Jan
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1991
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: W123 250 197
W201 190D 2.5 1990
S124 300TE 1992
W210 E430 2001
C219 CLS 500 2007
W213 E300de 2021

Re: BJB

Bericht door BJB »

[quote="Rick1969"][/quote]
Gaat helemaal goedkomen, dankjewel!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie