Gijske

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Gijske

Gijske

Bericht door Gijske »

Ik ben Peter,van Belgische afkomst maar woon nu reeds 5 jaar in Oekraine.
Ben 44j en 10 jaar geleden voor het 1st in kontakt gekomen met Mercedes.
Toen kocht ik een 300CE AMG bj89.
Jammer genoeg moeten verkopen door scheiding.
Ben nu in bezit van 300TD en 300TD turbo.

Hopelijk tot dra
Gebruikersavatar
Marius28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Lid geworden op: wo jun 30, 2010 11:02 am
Roepnaam: Marius
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Opel Monza 2.5E LPG
Citroën C3
Lexus CT200h
Locatie: Groene Hart Holland
Contacteer:

Re: Gijske

Bericht door Marius28 »

Hallo Peter,
Welkom op het forum W124. :handgestures-thumbup:
Groet, Marius
BesteMotorolie.nl - motorolie met laagsteprijsgarantie
Gebruikersavatar
Nico 43
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Berichten: 2660
Lid geworden op: zo aug 19, 2012 7:44 pm
Roepnaam: Nico
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Locatie: Ermelo

Re: Gijske

Bericht door Nico 43 »

Hallo Peter ook welkom van mij en je hebt twee mooie auto s veel plezier hier op het forum :handgestures-thumbup:
Mensen met verstand rijden Mercedes
Gijske

Re: Gijske

Bericht door Gijske »

Ja idd 2 mooie autos maar er is 1 in perfecte staat en 1 in zorgwekkende staat.
Het jammerlijke is dat degene dat in goede staat is moet dienen als donor voor de minder goede.
Ik wil het hele verhaal wel vertellen maar weet niet als ik dat op deze pagina mag....
JosW124
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Lid geworden op: do dec 12, 2013 10:27 pm
Roepnaam: Jos
Type wagen: E250T Diesel
Bouwjaar: 1993
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: E250 T Diesel 1993
250TD 1991
250TD
1987
Panther M120 1959/zijspan.
Panther M100 1960/zijspan.
Panther 1954 M75 Stroud MK IV.
BMW R80GS
BMW R75/5
Locatie: Frankrijk, Grandchamp Les Ardennes.

Re: Gijske

Bericht door JosW124 »

''Ik wil het hele verhaal wel vertellen maar weet niet als ik dat op deze pagina mag....''

Als het niet goed is dan hoort ge het wel zunne.
Ben benieuwd.

Jos, France.
Laatst gewijzigd door Anonymous op za feb 04, 2017 6:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Geluk is een oude Mercedes met een volle tank.
Gijske

Re: Gijske

Bericht door Gijske »

wel ik ben van België naar Oekraine verhuist met mijn 300TDT en caravan.
Aan de grens Polen -Oekraine moest ik invoertax betalen op de MB...het 3 dubbele van het bedrag waar ik hem ooit van kocht...heb dat geweigerd en dan kan je kiezen,ofwel ga je om de 2 maand terug over de europese grens met je auto of je auto word verbeurt verklaart wann je ook maar 1 dag te laat de grens over steekt.
Dit was bij mij het geval...grenscontrole is een slordige 800km van mijn woonplaats dus niet zo maar effe te doen...onderweg radiator stuk en niet tijdig hersteld om binnen de tijdslimiet de grens te halen dus auto verbeurt verklaard.
Jammer, enkel 1 vlekje carosie op rechts voorspatbord en originele km stand van 215000
JosW124
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Lid geworden op: do dec 12, 2013 10:27 pm
Roepnaam: Jos
Type wagen: E250T Diesel
Bouwjaar: 1993
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: E250 T Diesel 1993
250TD 1991
250TD
1987
Panther M120 1959/zijspan.
Panther M100 1960/zijspan.
Panther 1954 M75 Stroud MK IV.
BMW R80GS
BMW R75/5
Locatie: Frankrijk, Grandchamp Les Ardennes.

Re: Gijske

Bericht door JosW124 »

O, en het kan dus nog veel erger dan dat we in NL en B gewend zijn.
M'n moe zou zeggen als ik met zo'n verhaal thuis kwam;''Mar jonge, wat ga je daar dan ook doen.''
Da's wat meteen in me opkwam na het lezen van jouw bericht.
Pakken ze gewoon je auto af omdat je deze niet weer een keer wilt kopen van de onrechtmatige eigenaar.
Doen ze op Sicilië ook zo.
Er is maar 1 verschil, die op Sicilië noemen ze illegaal, zodat ze zelf met dezelfde praktijken door kunnen gaan.
En dan is het in ene legaal.
Enige probleem is dat wij het zelf toe laten.
Geef mij die op Sicilië maar dan, die zijn n elk geval meer straight.
Auto afpakken, en dan ook nog een Benz, die dan weer verkocht wordt natuurlijk door de onrechtmatige eigenaar, de dief........zucht.

Jos.
Geluk is een oude Mercedes met een volle tank.
Gijske

Re: Gijske

Bericht door Gijske »

Idd,tot nu toe hebben ze hem niet afgepakt omdat ik er geen misdrijf mee deed(gebruiken zonder Oekrainse inschrijving)
Moest ik wel de openbare weg betreden met deze auto nemen ze hem in beslag en gegarandeerd dat er paar dagen later zwaailichten op staan en rond rijd om het Oekrains grondgebied af te schuimen om dergelijke autos te vinden
Gebruikersavatar
Jan124CE300
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 81
Lid geworden op: wo mar 21, 2012 8:55 pm
Roepnaam: Jan
Type wagen: 300CE
Bouwjaar: 1991
Automaat: Ja
LPG: Ja
Locatie: Antwerpen (B)

Re: Gijske

Bericht door Jan124CE300 »

triest verhaal.
veel sterkte en hopelijk met deze Benz meer geluk.

mvg jan.
Plaats reactie