Gijske
-
Gijske
Gijske
Ik ben Peter,van Belgische afkomst maar woon nu reeds 5 jaar in Oekraine.
Ben 44j en 10 jaar geleden voor het 1st in kontakt gekomen met Mercedes.
Toen kocht ik een 300CE AMG bj89.
Jammer genoeg moeten verkopen door scheiding.
Ben nu in bezit van 300TD en 300TD turbo.
Hopelijk tot dra
Ben 44j en 10 jaar geleden voor het 1st in kontakt gekomen met Mercedes.
Toen kocht ik een 300CE AMG bj89.
Jammer genoeg moeten verkopen door scheiding.
Ben nu in bezit van 300TD en 300TD turbo.
Hopelijk tot dra
- Marius28
- Platinum Boarder

- Berichten: 926
- Lid geworden op: wo jun 30, 2010 11:02 am
- Roepnaam: Marius
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Opel Monza 2.5E LPG
Citroën C3
Lexus CT200h - Locatie: Groene Hart Holland
- Contacteer:
Re: Gijske
Hallo Peter,
Welkom op het forum W124.
Welkom op het forum W124.
Groet, Marius
BesteMotorolie.nl - motorolie met laagsteprijsgarantie
BesteMotorolie.nl - motorolie met laagsteprijsgarantie
- Nico 43
- Diamant Boarder

- Berichten: 2660
- Lid geworden op: zo aug 19, 2012 7:44 pm
- Roepnaam: Nico
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Locatie: Ermelo
Re: Gijske
Hallo Peter ook welkom van mij en je hebt twee mooie auto s veel plezier hier op het forum 
Mensen met verstand rijden Mercedes
-
Gijske
Re: Gijske
Ja idd 2 mooie autos maar er is 1 in perfecte staat en 1 in zorgwekkende staat.
Het jammerlijke is dat degene dat in goede staat is moet dienen als donor voor de minder goede.
Ik wil het hele verhaal wel vertellen maar weet niet als ik dat op deze pagina mag....
Het jammerlijke is dat degene dat in goede staat is moet dienen als donor voor de minder goede.
Ik wil het hele verhaal wel vertellen maar weet niet als ik dat op deze pagina mag....
-
JosW124
- Platinum Boarder

- Berichten: 1159
- Lid geworden op: do dec 12, 2013 10:27 pm
- Roepnaam: Jos
- Type wagen: E250T Diesel
- Bouwjaar: 1993
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: E250 T Diesel 1993
250TD 1991
250TD
1987
Panther M120 1959/zijspan.
Panther M100 1960/zijspan.
Panther 1954 M75 Stroud MK IV.
BMW R80GS
BMW R75/5 - Locatie: Frankrijk, Grandchamp Les Ardennes.
Re: Gijske
''Ik wil het hele verhaal wel vertellen maar weet niet als ik dat op deze pagina mag....''
Als het niet goed is dan hoort ge het wel zunne.
Ben benieuwd.
Jos, France.
Als het niet goed is dan hoort ge het wel zunne.
Ben benieuwd.
Jos, France.
Laatst gewijzigd door Anonymous op za feb 04, 2017 6:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Geluk is een oude Mercedes met een volle tank.
-
Gijske
Re: Gijske
wel ik ben van België naar Oekraine verhuist met mijn 300TDT en caravan.
Aan de grens Polen -Oekraine moest ik invoertax betalen op de MB...het 3 dubbele van het bedrag waar ik hem ooit van kocht...heb dat geweigerd en dan kan je kiezen,ofwel ga je om de 2 maand terug over de europese grens met je auto of je auto word verbeurt verklaart wann je ook maar 1 dag te laat de grens over steekt.
Dit was bij mij het geval...grenscontrole is een slordige 800km van mijn woonplaats dus niet zo maar effe te doen...onderweg radiator stuk en niet tijdig hersteld om binnen de tijdslimiet de grens te halen dus auto verbeurt verklaard.
Jammer, enkel 1 vlekje carosie op rechts voorspatbord en originele km stand van 215000
Aan de grens Polen -Oekraine moest ik invoertax betalen op de MB...het 3 dubbele van het bedrag waar ik hem ooit van kocht...heb dat geweigerd en dan kan je kiezen,ofwel ga je om de 2 maand terug over de europese grens met je auto of je auto word verbeurt verklaart wann je ook maar 1 dag te laat de grens over steekt.
Dit was bij mij het geval...grenscontrole is een slordige 800km van mijn woonplaats dus niet zo maar effe te doen...onderweg radiator stuk en niet tijdig hersteld om binnen de tijdslimiet de grens te halen dus auto verbeurt verklaard.
Jammer, enkel 1 vlekje carosie op rechts voorspatbord en originele km stand van 215000
-
JosW124
- Platinum Boarder

- Berichten: 1159
- Lid geworden op: do dec 12, 2013 10:27 pm
- Roepnaam: Jos
- Type wagen: E250T Diesel
- Bouwjaar: 1993
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: E250 T Diesel 1993
250TD 1991
250TD
1987
Panther M120 1959/zijspan.
Panther M100 1960/zijspan.
Panther 1954 M75 Stroud MK IV.
BMW R80GS
BMW R75/5 - Locatie: Frankrijk, Grandchamp Les Ardennes.
Re: Gijske
O, en het kan dus nog veel erger dan dat we in NL en B gewend zijn.
M'n moe zou zeggen als ik met zo'n verhaal thuis kwam;''Mar jonge, wat ga je daar dan ook doen.''
Da's wat meteen in me opkwam na het lezen van jouw bericht.
Pakken ze gewoon je auto af omdat je deze niet weer een keer wilt kopen van de onrechtmatige eigenaar.
Doen ze op Sicilië ook zo.
Er is maar 1 verschil, die op Sicilië noemen ze illegaal, zodat ze zelf met dezelfde praktijken door kunnen gaan.
En dan is het in ene legaal.
Enige probleem is dat wij het zelf toe laten.
Geef mij die op Sicilië maar dan, die zijn n elk geval meer straight.
Auto afpakken, en dan ook nog een Benz, die dan weer verkocht wordt natuurlijk door de onrechtmatige eigenaar, de dief........zucht.
Jos.
M'n moe zou zeggen als ik met zo'n verhaal thuis kwam;''Mar jonge, wat ga je daar dan ook doen.''
Da's wat meteen in me opkwam na het lezen van jouw bericht.
Pakken ze gewoon je auto af omdat je deze niet weer een keer wilt kopen van de onrechtmatige eigenaar.
Doen ze op Sicilië ook zo.
Er is maar 1 verschil, die op Sicilië noemen ze illegaal, zodat ze zelf met dezelfde praktijken door kunnen gaan.
En dan is het in ene legaal.
Enige probleem is dat wij het zelf toe laten.
Geef mij die op Sicilië maar dan, die zijn n elk geval meer straight.
Auto afpakken, en dan ook nog een Benz, die dan weer verkocht wordt natuurlijk door de onrechtmatige eigenaar, de dief........zucht.
Jos.
Geluk is een oude Mercedes met een volle tank.
-
Gijske
Re: Gijske
Idd,tot nu toe hebben ze hem niet afgepakt omdat ik er geen misdrijf mee deed(gebruiken zonder Oekrainse inschrijving)
Moest ik wel de openbare weg betreden met deze auto nemen ze hem in beslag en gegarandeerd dat er paar dagen later zwaailichten op staan en rond rijd om het Oekrains grondgebied af te schuimen om dergelijke autos te vinden
Moest ik wel de openbare weg betreden met deze auto nemen ze hem in beslag en gegarandeerd dat er paar dagen later zwaailichten op staan en rond rijd om het Oekrains grondgebied af te schuimen om dergelijke autos te vinden
- Jan124CE300
- Expert Boarder

- Berichten: 81
- Lid geworden op: wo mar 21, 2012 8:55 pm
- Roepnaam: Jan
- Type wagen: 300CE
- Bouwjaar: 1991
- Automaat: Ja
- LPG: Ja
- Locatie: Antwerpen (B)
Re: Gijske
triest verhaal.
veel sterkte en hopelijk met deze Benz meer geluk.
mvg jan.
veel sterkte en hopelijk met deze Benz meer geluk.
mvg jan.
