Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W124.
Leuk filmpje met een W124? Of met de W124 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W124?
Vanmiddag, bij een autohandelaar in Breda, deze C124 uit 1988. 11 eigenaren versleten, 240 k op de teller, allerlei butsen en roest op de bekende plaatsen.
Handgeschakeld, zwarte lederen bekleding, afwijkende LM-velgen en als bonus een trekhaak
Groeten,
Nan.
Over smaak valt wel degelijk te twisten, over kwaliteit niet.
Twee W124's gespot op ├®├®n ochtend, het kan slechter.
Deze 'goudeerlijke' 230E spotte ik in Tilburg. Is origineel in 1987 in Nederland geleverd en heeft, volgens kentekenapp Finnik, reeds 18 eigenaren (24 incl. autobedrijven) versleten!
De andere W124 spotte ik zojuist in Made. Deze 200 dateert uit 1992, is in 2017 geïmporteerd en heeft slechts 3 eigenaren gehad.
Goed weekend!
Nan.
Vandaag tweemaal raak:
- Een bordeauxrode W124 200E uit 1992, op de A59 richting Den Bosch.
- Een zilvermetallic S124 in Tilburg-centrum. Ik zag 'm te laat en daardoor alleen via buitenspiegel kunnen 'schieten'. Kenteken kan ik helaas niet lezen dus onbekend bouwjaar...
Groeten,
Nan.
Zondag op de van Aerssenlaan in Rotterdam een in zeer mooie staat verkerende 300TE uit 93. Hij viel me direct op omdat het op afstand een spitting image was van mijn eigen 200TE.
Bijlagen
fullsizeoutput_43f8.jpeg (388.35 KiB) 2777 keer bekeken
Vandaag mijn eigen weer eens gespot met een bijzondere vracht. Een graansilo die uiteindelijke naar Frankrijk moet. De rit ging vanuit de Eifel naar Drouwenerveen, 400km knallen in de derde versnelling met bijna 490.000km op de teller. Aangehouden in Keulen door de politie. Uiteindelijk 35 euro boete omdat de spanbanden niet in de juiste staat waren. Vervolgens aanhanger afkoppelen nieuwe spanbanden kopen en weer verder.
Bijlagen
DCD6474A-8E01-4262-AFF0-3A60A8C9A800.jpeg (1.96 MiB) 2702 keer bekeken
Fijn he Herman, dat ze je 35 ballen laten schuiven maar je dan niet de juiste spanbanden verstrekken...
En dat noemt zich dan je beste vriend met een pet die ons allen past.
Hopeloos volk.
JosW124 schreef:Fijn he Herman, dat ze je 35 ballen laten schuiven maar je dan niet de juiste spanbanden verstrekken...
En dat noemt zich dan je beste vriend met een pet die ons allen past.
Hopeloos volk.
Leuk jouw Benz weer te zien.
Groet,
Jos, Frankrijk.
Rare opmerking. Denk dat jij er niet achterwilt rijden als er een spanband knapt door dat die slecht is.
Politie mag van mij vaker optreden tegen stuntpiloten wat hun lading met auwe zooi vast knorren.
Ga elkaar nou niet bekritiseren. Neem de antwoorden in een topic die je niet aanstaan voor kennisgeving aan.
Je schiet er niks mee op kritiek te hebben op anderen, je lokt alleen maar weer meer uit en daar zijn andere forums voor
Vanochtend, in Breda, deze rode W124 230E uit 1987. In 1996 geïmporteerd, inmiddels toe aan de 6e eigenaar, 13 eigenaren incl. autobedrijven. Sinds 25 april 2018 op naam van laatste eigenaar.
Groeten,
Nan.