Hallo
Mijn 300E heeft een nieuwe uitlaat nodig,deze wil ik graag van rvs.
Nu zie ik op internet alleen rvs uitlaten voor de 500, zou deze ook op
een 300 passen? Ze zien er wel hetzelfde uit.
Gr. Foeke
Uitlaat 300E
- Foeke
- Fresh Boarder

- Berichten: 11
- Lid geworden op: vr sep 04, 2015 3:36 pm
- Roepnaam: foeke
- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
Uitlaat 300E
- Bijlagen
-
- C4280516-824D-4090-93EA-7C4294956032.jpeg (165.21 KiB) 740 keer bekeken
-
- DF0F1160-53FC-46AF-A825-B5D7D0259FB8.jpeg (134.03 KiB) 740 keer bekeken
- Foeke
- Fresh Boarder

- Berichten: 11
- Lid geworden op: vr sep 04, 2015 3:36 pm
- Roepnaam: foeke
- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
Re: Uitlaat 300E
Bij eps heb ik voor ├®├®n van mÔÇÖn andere autoÔÇÖs al eens een dubbele uitlaat laten maken,
Machtig mooi spul maken ze daar, voor mijn Benz heb ik ze ook al een offerte laten maken
en dat zal t waarschijnlijk ook wel worden,maar ik kwam deze tegen en ik dacht misschien heeft
iemand hier er ervaring mee. Is namelijk behoorlijk goedkoper Ôÿ║´©Å
Machtig mooi spul maken ze daar, voor mijn Benz heb ik ze ook al een offerte laten maken
en dat zal t waarschijnlijk ook wel worden,maar ik kwam deze tegen en ik dacht misschien heeft
iemand hier er ervaring mee. Is namelijk behoorlijk goedkoper Ôÿ║´©Å
