Uitlaat 300E

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Foeke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 11
Lid geworden op: vr sep 04, 2015 3:36 pm
Roepnaam: foeke
Type wagen: 300E
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee

Uitlaat 300E

Bericht door Foeke »

Hallo

Mijn 300E heeft een nieuwe uitlaat nodig,deze wil ik graag van rvs.
Nu zie ik op internet alleen rvs uitlaten voor de 500, zou deze ook op
een 300 passen? Ze zien er wel hetzelfde uit.

Gr. Foeke
Bijlagen
C4280516-824D-4090-93EA-7C4294956032.jpeg
C4280516-824D-4090-93EA-7C4294956032.jpeg (165.21 KiB) 741 keer bekeken
DF0F1160-53FC-46AF-A825-B5D7D0259FB8.jpeg
DF0F1160-53FC-46AF-A825-B5D7D0259FB8.jpeg (134.03 KiB) 741 keer bekeken
Gebruikersavatar
Foeke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 11
Lid geworden op: vr sep 04, 2015 3:36 pm
Roepnaam: foeke
Type wagen: 300E
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: Uitlaat 300E

Bericht door Foeke »

Bij eps heb ik voor ├®├®n van mÔÇÖn andere autoÔÇÖs al eens een dubbele uitlaat laten maken,
Machtig mooi spul maken ze daar, voor mijn Benz heb ik ze ook al een offerte laten maken
en dat zal t waarschijnlijk ook wel worden,maar ik kwam deze tegen en ik dacht misschien heeft
iemand hier er ervaring mee. Is namelijk behoorlijk goedkoper Ôÿ║´©Å
Plaats reactie