Hallo, klopt het dat er bij een automaat-versnellingsbak een sensor zit die voor aansturing zorgt tussen pook en versnellingsbak? Hij zit (als ik het goed begrepen heb) bij de schakelaar links op de bak die zorgt voor de verbinding tussen pook en bak.
En weet iemand waar ik zo'n sensor kan kopen? Wat zoiets kost (mijn revisiebedrijf heeft wel een gebruikte liggen maar of dat slim is om er op te zetten is de vraag dus als ik een nieuwe voor een schappelijke prijs kan kopen....).
Of op wat voor naam ik moet google om een juiste te vinden op internet?
Bedankt alvast voor de reacties
sensor automaat-versnellingsbak
-
Gardy
- Fresh Boarder

- Berichten: 19
- Lid geworden op: ma sep 27, 2021 11:41 am
- Roepnaam: Gardy
- Type wagen: 300TE
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: 560SEL W126
- Locatie: Bergeijk
Re: sensor automaat-versnellingsbak
Bedankt voor de reacties. Voor die Ôé¼62,- ga ik geen gebruikte gebruiken maar koop ik deze. Ik overleg nog ff met het revisiebedrijf of dit is wat we nodig hebben om de versnellingsbak weer top in orde te krijgen.
- Bijlagen
-
- PHOTO-2020-09-16-08-20-24.jpg (209.58 KiB) 500 keer bekeken
- Nico 43
- Diamant Boarder

- Berichten: 2660
- Lid geworden op: zo aug 19, 2012 7:44 pm
- Roepnaam: Nico
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Locatie: Ermelo
Re: sensor automaat-versnellingsbak
Je hebt een erg mooie station 
Mensen met verstand rijden Mercedes
