sensor automaat-versnellingsbak

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.
Plaats reactie
Gardy
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 19
Lid geworden op: ma sep 27, 2021 11:41 am
Roepnaam: Gardy
Type wagen: 300TE
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: 560SEL W126
Locatie: Bergeijk

sensor automaat-versnellingsbak

Bericht door Gardy »

Hallo, klopt het dat er bij een automaat-versnellingsbak een sensor zit die voor aansturing zorgt tussen pook en versnellingsbak? Hij zit (als ik het goed begrepen heb) bij de schakelaar links op de bak die zorgt voor de verbinding tussen pook en bak.

En weet iemand waar ik zo'n sensor kan kopen? Wat zoiets kost (mijn revisiebedrijf heeft wel een gebruikte liggen maar of dat slim is om er op te zetten is de vraag dus als ik een nieuwe voor een schappelijke prijs kan kopen....).
Of op wat voor naam ik moet google om een juiste te vinden op internet?
Bedankt alvast voor de reacties
Gardy
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 19
Lid geworden op: ma sep 27, 2021 11:41 am
Roepnaam: Gardy
Type wagen: 300TE
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: 560SEL W126
Locatie: Bergeijk

Re: sensor automaat-versnellingsbak

Bericht door Gardy »

Bedankt voor de reacties. Voor die Ôé¼62,- ga ik geen gebruikte gebruiken maar koop ik deze. Ik overleg nog ff met het revisiebedrijf of dit is wat we nodig hebben om de versnellingsbak weer top in orde te krijgen.
Bijlagen
PHOTO-2020-09-16-08-20-24.jpg
PHOTO-2020-09-16-08-20-24.jpg (209.58 KiB) 500 keer bekeken
Gebruikersavatar
Nico 43
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Berichten: 2660
Lid geworden op: zo aug 19, 2012 7:44 pm
Roepnaam: Nico
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee
Locatie: Ermelo

Re: sensor automaat-versnellingsbak

Bericht door Nico 43 »

Je hebt een erg mooie station :handgestures-thumbup:
Mensen met verstand rijden Mercedes
Plaats reactie