Philips RacingVision GT200 H4 lampe pour ├®clairage avant +200%, set de 2 Blanc
https://www.ledperf.com/2-ampoules-h4-p ... 10903.html
deze maar even bestellen, weer 50% meer licht (dan mijn huidige 150%) zegt de reclame en ik sponsor mijn oude werkgever weer...
meer licht nodig uit mijn koplampen
-
pierro
- Silver Boarder

- Roepnaam: pierro
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1989
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Porsche, MG Midget, Mazda MX-5 1.8, Mini 1275, Citroën 2CV6, Toyota Landcruiser Prado
Re: meer licht nodig uit mijn koplampen
What goes around comes around......
- verkuilm
- Silver Boarder

- Roepnaam: Marco
- Type wagen: E200 Coup├®
- Bouwjaar: 1994
- Opmerkingen / andere wagens.: 2cv6
mehari
vanclee
Ik heb puntgave hella refelctoren. Met die 150% lampen erin. Iets beter. Maar vind maar weinig licht. In NL prima. Maar in frankrijk op donkere wegen wel heel donker! Had tijdje lease autos maar dat verschil is giga. Mn 2cv das nog donkerder. Heb nu led lampen besteld maar andere dan hierboven genoemd. Als ik ze heb laat ik het weten.
Heb een 200CE uit 1994
Heb een 200CE uit 1994
-
pierro
- Silver Boarder

- Roepnaam: pierro
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1989
- Opmerkingen / andere wagens.: Porsche, MG Midget, Mazda MX-5 1.8, Mini 1275, Citroën 2CV6, Toyota Landcruiser Prado
Marco, ik heb in mijn Deuche ook 150% extreme vision, dus een stuk beter dan de reguliere halogeentjes, maar rijd bijna nooit met de 2CV6, zit er niet relaxed in met de gedachte dat je weinig staal om je heen hebt, dus erg kwetsbaar bent.verkuilm schreef:Ik heb puntgave hella refelctoren. Met die 150% lampen erin. Iets beter. Maar vind maar weinig licht. In NL prima. Maar in frankrijk op donkere wegen wel heel donker! Had tijdje lease autos maar dat verschil is giga. Mn 2cv das nog donkerder. Heb nu led lampen besteld maar andere dan hierboven genoemd. Als ik ze heb laat ik het weten.
Heb een 200CE uit 1994
Meer een collectors item.
What goes around comes around......
-
archivarius
- Erelid

- Roepnaam: Nan
- Type wagen: 230CE
- Bouwjaar: 1990
- Automaat: Ja
Eensch! En toch vandaag die H4 Philips Xtreme Vision aangeschaft. Met als motto 'Baadt het niet, dan schaadt het niet'19tuureluur86 schreef:Osram nightbreaker 200 zijn uit mijn ervaring de beste halogeen lampen verkrijgbaar.
Groeten,
Nan.
Over smaak valt wel degelijk te twisten, over kwaliteit niet.
-
19tuureluur86
- Expert Boarder

- Roepnaam: Arthur
- Type wagen: 200E
- Bouwjaar: 1993
- Opmerkingen / andere wagens.: W123
Overigens worden de Osram lampjes ook gewoon door Philips geproduceerdarchivarius schreef:Eensch! En toch vandaag die H4 Philips Xtreme Vision aangeschaft. Met als motto 'Baadt het niet, dan schaadt het niet'19tuureluur86 schreef:Osram nightbreaker 200 zijn uit mijn ervaring de beste halogeen lampen verkrijgbaar.
Groeten,
Nan.
-
bob
- Silver Boarder

- Roepnaam: Bob
- Type wagen: 300TE
- Bouwjaar: 1986
- Opmerkingen / andere wagens.: W123 230TE
Nee dat zijn niet degenen die ik gekocht heb. Heb de H4 !RD500sec schreef:@BobVoor geïnteresseerden, dit is het type wat ik heb
Ik zie dat je 9005/HB3 hebt aangeklikt, ik denk dat dat een foutje is?
-
ismael_2000
- Junior Boarder

- Type wagen: 300CE-24
- Bouwjaar: 1991
Ik heb zelf H4 LED lampen van auxito gemonteerd, enige nadeel is dat ze minder wattage gebruiken als een halogeen waardoor je op de dashboard de melding krijgt dat een lampje niet werkt. Ik ben er zeer tevreden mee en en al jaar lang in gebruikt zonder problemen, licht uitgave is veel beter en patroon is gelijk aan origineel waardoor je andere dus niet verblind.