GEZOCHT: meesteruitlijner

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.
Dam79
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Lid geworden op: zo feb 21, 2021 7:24 am
Roepnaam: Dam
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1993
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: 5-traps auto, ASD, Tempomat

GEZOCHT: meesteruitlijner

Bericht door Dam79 »

Hai forummers,

Het volgende: m'n W124 stuurt al een tijd naar rechts. Er hebben al twee monteurs naar de onderstelonderdelen gekeken ('ziet er goed uit meneer') en twee uitlijners hebben een poging gedaan het te verhelpen. De eerste kwam in de buurt en ik bleef terugkomen voor 'een beetje meer'. Toen waren ze het zat, hebben ze het naar fabriekssetting teruggezet en toen was het weer erger.

De tweede zou er echt even twee keer moeite in gestoken hebben, inclusief achter loshalen. Hielp een beetje? Misschien?

Anyway, ik zoek iemand, liefst omgeving Amsterdam (laten we zeggen max uurtje rijden als het ffkes kan) die hier met aandacht naar wil kijken.

Ik hoor het graag!
Plaats reactie