Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dakje nog steeds niet gemaakt, ik heb wel een poging gedaan maar wegens tijdgebrek niet doorgezet. Wel 3.318km gereden met een gemiddeld verbruik van 1 op 9,8.
Niet slecht al zeg ik het zelf (voor een 2,3L met automaat), heb er dus ook nog geen LPG installatie in gezet.
PS. Ik heb niet zo'n goede ervaring met Motip en originele MB-lak
ivm kleurverschil. IK heb mijn lak op de auto laten 'meten' en de lak laten mengen,
kost een paar tientjes meer, maar wat een verschil!!!
Je zou beter kunnen zeggen WELK verschil???
Precies, maar zo nauwkeurig hoeft het bij mij niet. Ik heb her en der wat roestvorming en ik wil het bijwerken zodat het niet erger wordt aankomende winter. Vooral de stukjes in het zicht.
Motip doet het prima bij mij.
Beide achterschermen zijn slecht (rot) en daar moet eigenlijk wat ingelast moeten worden. Schadehersteller schathet op 600 a 700 euro per kant. Da's best veel geld. Eerst maar zien hoe de APK verloopt in maart en dan ga ik bedenken of ik het zo laat of op ga knappen.
Lampje van de remvoering brandt. Even zien hoe 'op' ze zijn. Al wel op internet gezocht. Je komt vaak 'gewone' remblokjes en 'performance'. Wat zal het verschil zijn? Organisch vs sinter metaal?