Hoi Dutch
ik zit met het zelfde probleem...en ook nog de zelfde kleur haha ...als ik wat vind dan laat ik je het wel weten...wat kost de reparatie ongeveer??
Wat de reparatie kosten zijn weet ik nog niet, maar als ik mij goed herinner spraak de reparateur over rond de Ôé¼45,00 per uur.
Arbeid wat hij inschat een uurtje ofzo.
Daarbij is het denk ik dan wel wijs als de leuning van te voren al gedemonteerd is, spaart weer een hoop tijd.
Die maat van mij heeft bij de reparatie iets van Ôé¼75,00 moeten betalen.
ik zat te denken om een klein stukje leer weg te halen aan de achterkant van de achterbank...zie je toch niet.
maar nu plak ik er wel een pleister overheen ha ha.
Het voorstel van de reparateur was om het gladde leer weg te halen, deze vervangen, en dan weer opnieuw aan het geperforeerd te naaien.
Dit schijnt niet zo heel moeilijk te zijn, en kan goed uitgevoerd worden.
Natuurlijk is het jammer dat bij mij de beschadiging verder doorloopt, in het geperforeerde, waardoor ik meer werk krijg.
Het alternatief is om het kleine stukje beschadiging mee te vervangen door het gladde leer.
Ik beschouw dit als een mogelijke optie, alleen zijn de beide stoelen dan niet meer synoniem.
Koop dan samen dat halve koeie huidje

Hee Mafkees,
De reparateur waarschuwde me dat ook een halve huid schijnbaar toch nog behoorlijk in de kosten gaat lopen.
Tevens adviseerde hij me even bij een zeer bekende leerboer,(Strieder) in Rotterdam even te informeren.
Ga vanmiddag daar even langs.
De reparateur zou tevens nog even contact met zijn leverancier opnemen om navraag te doen naar de prijs van een stuk huid.
Eerlijk gezegd is me dat ff door mijn hoofd geschoten, zal hem maandag even bellen.
Hoop hiermee de draad in het goede topic weer geplaatst te hebben.
Dutch pffffffff