Vanmorgen ben ik weer even erg onhandig geweest en dat kan ik jullie natuurlijk niet onthouden. Mijn oprijlaantje loopt vrij steil af richting straat en aangezien ik gisteren even onder de achterkant heb gelegen, lagen er twee bakstenen voor m'n voorwielen. Vergeten op te ruimen, dus vanmorgen eerst de motor gestart, en toen pas uitgestapt om de bakstenen weg te halen. En je raad het al, toen ging mijn auto in z'n eentje de weg op. Ik met zwaaiende armen ernaast, hopende dat er geen schoolkinderen langs zouden komen. Auto steekt straatje over, stoep op, ploegt zich door de struiken van de overburen en rijdt hun grasveld op. Natuurlijk loopt hun grasveld ook af, maar helaas richting huis.
Auto zat met z'n achterwielen nog vast in de struiken dus op eigen kracht wilde hij niet achteruit, slippende banden. Gelukkig heeft de buurman een landrover dus die trok hem er zo achteruit weer uit. Resultaat, paar ondiepe maar lange krasjes op de zijkant en linker spiegel hangt een beetje slap. Onderkant weet ik nog niet, dat zien we morgen, dan zal ik er eens onder gaan liggen.
Mijn buurman denkt dat ik altijd expres iets kapot maak aan m'n Benz, omdat ik het zo leuk vind om er vervolgens weer aan te sleutelen. Ik ben bang dat mijn actie van vanmorgen dat vermoeden alleen nog maar versterkt heeft.
en jullie dan, ik hoor altijd voornamelijk verhalen over handige reparaties! Dat overkomt mij eigenlijk weer nooit...
groetjes, blauweaaf