Reactie VrijstellingOldtimer via de mail:Youpy schreef:Eerst 50 euro betalen voor vrijstellingoldtimer en nu weer 45 euro om in beroep te gaan omdat je bezwaar is afgewezen, elk kwartaal ??
https://www.vrijstellingoldtimer.nl/bez ... rift-maken
Blijven we nou betalen?? Hoeveel nog?? Bodemloze put...
Had vrijstellingoldtimer dat van te voren niet kunnen melden?!
Ze hebben toch zo'n goede advocaat?!![]()
De 50 euro is een vrijwillige donaties om onder andere ook onze advocaatkosten te betalen. Daarnaast wordt er achter de schermen hard gewerkt aan allerlei generators.
Wat betreft die 45 euro, dan zijn kosten die de Rechtbank vraagt.
Dat is altijd zo als je in Nederland een rechtzaak start.
Wij gaan er vanuit dat het niet elke kwartaal zo gaat lopen aangezien wij druk in onderhandeling zijn.
Met vriendelijke groet,
Muriël van Asselt
Stichting Autobelangen
Mijn reactie daar op:
Beste Muriël,
"Wat betreft die 45 euro, dan zijn kosten die de Rechtbank vraagt. Dat is altijd zo als je in Nederland een rechtzaak start."
Dat dat zo zou kunnen lopen wisten jullie of jullie advocaat van te voren waarschijnlijk al, maar dat is niet medegedeeld toen er 50 euro door jullie gevraagd werd.
Niet iedereen in Nederland is waarschijnlijk van deze gang van zaken op de hoogte en loopt nu tegen extra kosten aan die ze van te voren niet aan zagen komen.
Volgens mij zijn er veel mensen die jullie die 50 euro betaald hebben omdat ze dachten dat daar de kous mee af zou zijn en er nu bekocht vanaf komen omdat ze die extra kosten niet kunnen dragen.
Ik, en ik denk meerdere. krijg het gevoel dat jullie deze informatie misschien wel bewust hebben achter gehouden zodat er meer mensen met jullie voor die 50 euro in zee gingen.
Waarschijnlijk hadden er dan veel minder mensen jullie die 50 euro betaald om met jullie zaak mee te doen.