Oh, nee je begrijpt me verkeerd, zo bedoelde ik het niet.Quinten schreef:@ Sebastiaan,
Ik snap niet waarom je er dat bij moet halen, je doet nu net of ik wat tegen vrachtwagens heb.
Het enige wat ik kan doen om te voorkomen dat ik vrachtwagens in moeten halen of ingehaald word is 75 berg op rijden en 110 er af.
Daar heb ik niet zo'n zin in,.. ik rij liever 100 op de Cruise Control.
Net zo goed dat ik er geen zin in heb om na wegwerkzaamheden 100% vol op het gas van 60 naar 100 te gaan,.. ik moet de benzine zelf betalen en heb geen gratis diesel van de baas.
Als iemand een hekel aan file's heeft, heeft hij toch niet automatisch een hekel aan de andere auto's om hem heen ?
Mijn ervaring is dat een hoop caravanbestuurders bergop vol gas gaan en alle vrachtwagens in gaan zitten halen om vervolgens bergafwaarts volop op de rem gaan en dan dus het vrachtverkeer tegen gaan zitten houden. Ik zeg niet dat jij zoiets doet, maar gezien mijn vader vrachtwagenchauffeur is en ik vaak mee geweest ben heb ik het vaker zien gebeuren dan de gemiddelde automobilist, vandaar mijn negatieve ervaringen met caravans op de weg. Het had niets met jou persoonlijk te maken.