Mijn Benz rijdt op diesel en ik blijf er voorlopig lekker in rijden, wat ik met de Benz ga doen per 2014? weet nog niet.
Ik heb er net als velen er het een en het ander aan gedaan, waar ik een maand geleden bij de keuring een compliment kreeg voor de auto.
De Benz is nu zeker de helft minder waard dan ik er voor betaald heb, dus ik vind het eigenlijk ook zonde om hem weg te doen in 2014.
Dat niet alleen, de auto rijdt hartstikke lekker, het is een genot om in zo'n wagen te rijden, lekker onderuit gezakt achter het stuur met een gangetje van 100-110km/h luisterend hoe de motor er heerlijk oplos snort.
Wanneer ik aan ruimte kan komen zal ik de auto lekker houden en hem gaan schorsen in de herfst en wintermaanden en in de zomermaanden er lekker mee gaan rijden.
Voordeel hiervan is dan weer dan roest minder kans krijgt.
Voor nu heb ik zoiets van:"we hebben nog 8 volle maanden te gaan voor we MRB gaan betalen, dus ik blijf genieten van de ritten die ik met de auto maak."
Bovendien is de nieuwe regeling een wetsvoorstel die nog goedgekeurd moet worden door eerste kamer.