En het licht unitje in het plafond verwisseld omdat deze bij mij defect was.
Je moet tenslotte ergens beginnen

Wellicht had je via dit forum er wel meer mensen blij mee kunnen maken, inclusief jezelf?W124_250D schreef:Vandaag mijn 250D laten ophalen door een sloopbedrijf klaar is kees. Hele achterophanging was verot en nu 2014 doorgaat was de tijd rijp APK zat ook aan te kopen en laten maken was ook een hele klus. Nog wel alles afgehaald wat ik nodig heb voor me andere mecedes en 150 euro gekregen en niks hoeven te doen
Dat kan kloppen maar APK was ook al aangekomen dus moest hij zo snel mogelijk weg als ik de ruimte had wist ik het ook wel motor plus bak eruit. Maar heb daar helaas daar de ruimte niet voor heb al 4 auto's hier staan.JosW124 schreef:Wellicht had je via dit forum er wel meer mensen blij mee kunnen maken, inclusief jezelf?W124_250D schreef:Vandaag mijn 250D laten ophalen door een sloopbedrijf klaar is kees. Hele achterophanging was verot en nu 2014 doorgaat was de tijd rijp APK zat ook aan te kopen en laten maken was ook een hele klus. Nog wel alles afgehaald wat ik nodig heb voor me andere mecedes en 150 euro gekregen en niks hoeven te doen
Groet,
Jos.