Hallo allemaal,
Mijn naam is Foeke & sinds april 2015 in het bezit van mijn
eerste W124?.
Na lange tijd zoeken is het deze geworden, een 300E van 1986
met 157000 km .
Wat heb ik er zoal aan gedaan, remslangen vernieuwd,fusee kogels,
Alle vloeistoffen & nieuwe klepstoters.
Straks tijdens de winterstop komt het cosmetische werk.
Aan de rechterkant zit iets roest op de wielkast door een beschadiging
dus daar komt een nieuwe wielrand in.
Mvgr. Foeke
Foeke
- Benzer
- Silver Boarder

- Berichten: 184
- Lid geworden op: ma feb 14, 2011 7:47 pm
- Roepnaam: George
- Type wagen: 300D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: 300CE 1988
- Locatie: Groene Hart
Re: Foeke
Welkom op dit leuke en informatieve forum Foeke
Zo op de foto te zien heb je een mooi exemplaar voor de deur. Wees er zuinig op.
mvg George
Zo op de foto te zien heb je een mooi exemplaar voor de deur. Wees er zuinig op.
mvg George
Sterren gaan altijd voorop.
-
230teee
- Expert Boarder

- Berichten: 111
- Lid geworden op: ma apr 20, 2015 9:05 pm
- Roepnaam: John
- Type wagen: 230TE
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: W124 300CE
W123 280TE 81
W123 280E 80
W123 280 76
W124 230TE 86
Re: Foeke
Dit blijft toch wel een erg mooie kleur.
Veel plezier.
Veel plezier.
- Foeke
- Fresh Boarder

- Berichten: 11
- Lid geworden op: vr sep 04, 2015 3:36 pm
- Roepnaam: foeke
- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
Re: Foeke
dank voor jullie reacties, hij mag er idd nog best wezen voor zijn leeftijd.
uiteraard wel wat kleinigheidjes maar dat komt wel goed.
de Benz wordt hier vreselijk verwend, slaapt altijd binnen en wordt maar een paar duizend km
per jaar mee gereden, tis dan ook de bedoeling hem helemaal tip top te maken en er nog
lang plezier van te hebben.
uiteraard wel wat kleinigheidjes maar dat komt wel goed.
de Benz wordt hier vreselijk verwend, slaapt altijd binnen en wordt maar een paar duizend km
per jaar mee gereden, tis dan ook de bedoeling hem helemaal tip top te maken en er nog
lang plezier van te hebben.
