Pagina 1 van 1

BJB

Geplaatst: ma nov 07, 2016 11:08 pm
door BJB
Hallo forumleden,

ben geen forum gewend, maar ik heb begrepen dat het gebruikelijk is om je eerst even voor te stellen alvorens over te gaan op vragen en dergelijke.

Dus bij deze even een korte intro over mezelf. Ik ben Bart-Jan, 24 jaar en woonachtend in het pittoreske Rijssen. Sinds begin dit jaar m'n allereerste W124 gekocht, dat was een zwarte 400E uit 1992. Helemaal compleet, top motor, maar uiterlijk niet de mooiste. Toen kwam ik onderstaande 230E (1991) tegen en was opslag verliefd op de combinatie van de perlmuttgrau lak, de iets donkere Sacco-Brettern en de Karro blauwe bekleding. Dus van een Benz met een dikke V8, naar eentje die het moet doen met halve kracht... Maar wel (├®├®n van) de mooiste 230E W124 van NL, dat dan wel weer :D

Re: BJB

Geplaatst: ma nov 07, 2016 11:36 pm
door Bram Jansen
Welkom Bart Jan!
Ja, een auto om verliefd op te worden, hij staat er mooi bij :handgestures-thumbup:
Veel plezier ervan.

Re: BJB

Geplaatst: ma nov 07, 2016 11:54 pm
door BJB
Thanks!

Re: BJB

Geplaatst: di nov 08, 2016 12:16 am
door Rob Hackert
Rutte zei: pleur op!

Ik zeg: pleur die gore Japanse autoradio er zo snel mogelijk uit!

ik heb meer dan 50 mooie en goed werkende Beckers op voorraad door een uit de hand gelopen hobby haha!

maar verder heb je een BEAUTY van een W124 hoor!!!!!!!!!!!

groeten,

Rob Hackert

Re: BJB

Geplaatst: di nov 08, 2016 8:39 am
door John.M
Dat is idd een hele fraaie.
Owh ja als je 100 / 120 rijd doet de 400 exact het zelfde hoor :lol:


Ja Rob heeft een punt hoor, een echte Becker past beter :handgestures-thumbup:

Re: BJB

Geplaatst: di nov 08, 2016 8:41 am
door BJB
Rob Hackert schreef:Rutte zei: pleur op!

Ik zeg: pleur die gore Japanse autoradio er zo snel mogelijk uit!

ik heb meer dan 50 mooie en goed werkende Beckers op voorraad door een uit de hand gelopen hobby haha!

maar verder heb je een BEAUTY van een W124 hoor!!!!!!!!!!!

groeten,

Rob Hackert
Hoi Rob,

Wat betreft de radio: er heeft nooit geen originele radio ingezeten. Gelukkig zijn er destijds wel speakers en een automatische antenne besteld. Maar ik houd me aanbevolen voor een Becker die bij dit type hoort. Dus doe maar een voorstel via PB.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Re: BJB

Geplaatst: di nov 08, 2016 10:49 am
door John.M
Eentje uit die tijd is prachtig maar ik zelf ben toch voor iets moderner gegaan voornamelijk voor het "Bluethoot" met de telefoonkoppeling
http://www.w124club.nl/johnny-s-W124-25 ... ml#p126683

Suc6 met de keuze

Re: BJB

Geplaatst: wo nov 09, 2016 8:54 pm
door Nico 43
Hallo Bart-Jan ook welkom van mij en ik kan me voorstellen dat je verliefd bent geworden op je 230E veel plezier er mee en ook veel plezier hier op het forum ;)

Re: BJB

Geplaatst: za nov 12, 2016 2:16 pm
door Jan124CE300
hey bart jan
das idd een heel nette wagen.
zal wel even aanpassen zijn van de 400 naar de 230 maar hij zal ook iets minder dorstig zijn natuurlijk.
veel plezier met je Benz en veel fijne km s gewenst.

gr jan.

Re: BJB

Geplaatst: za nov 12, 2016 3:47 pm
door BJB
Jan124CE300 schreef:gr jan.
Bedankt Jan. Het is wel even wat anders inderdaad. Zo'n 400E gaat als de brandweer, de 230E is toch meer cruisen. Maar ook wel fijn, zeker wat betreft het verbruik.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Re: BJB

Geplaatst: ma nov 14, 2016 5:31 pm
door Rick1969
idd een prachtauto!

heel veel plezier ermee

Re: BJB

Geplaatst: di nov 15, 2016 8:07 pm
door BJB
[quote="Rick1969"][/quote]
Gaat helemaal goedkomen, dankjewel!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk