winter is coming

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W124.
Leuk filmpje met een W124? Of met de W124 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W124?
Plaats reactie
Nassim

winter is coming

Bericht door Nassim »

voila

de carlsonns wintervelgen staan eronder. dikke 17'''met 235 als bandbreedte. compleet ander rijgevoel, ik lijk een servo uit een W211 te hebben :D :D , je plakt als het ware op de grond, en voelt ook massiever. Enige pijnpuntjes; hobbels voel je meer, en bij een sterke ezelsrug schraapt je band tegen je spatbord. verbruik moet ik nog verder uittesten.

Noot voor de rookies: vraag bij nieuwe velgen altijd de corresponderende bouten.
Bijlagen
14993498_1830812683806827_5474902590332970230_n.jpg
14993498_1830812683806827_5474902590332970230_n.jpg (85.93 KiB) 1858 keer bekeken
Gebruikersavatar
Jan124CE300
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 81
Lid geworden op: wo mar 21, 2012 8:55 pm
Roepnaam: Jan
Type wagen: 300CE
Bouwjaar: 1991
Automaat: Ja
LPG: Ja
Locatie: Antwerpen (B)

Re: winter is coming

Bericht door Jan124CE300 »

wel mooi maar niet comfortabel.
als er 2 volwassen mensen op de achterbank zitten word het helemaal erg met de achterbanden tegen de wielkasten.
beter originele velgen rijd het comfortabelst en is het goedkoopst.
maar ieder doet met zen wagen wat hij wil en smaken verschillen gelukkig.
anders reden we allemaal met dezelfde rond,als het nou allemaal 124ers waren zou het wel mooi zen. :D .
gr jan.
Gebruikersavatar
Jurjen S
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 981
Lid geworden op: ma aug 26, 2013 4:42 pm
Roepnaam: Jurjen
Type wagen: 230CE
Bouwjaar: 1988
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Volvo S80 2.5T
Locatie: Bergen op Zoom

Re: winter is coming

Bericht door Jurjen S »

Met 225 breed er op past het volgens mij beter ;)

Ik had hetzelfde aanlopen met achter 245 er op, met 225, niet.

Dikke set wielen wel voor de winter :D
Met een hamer past alles.
Stefan1969

Re: winter is coming

Bericht door Stefan1969 »

Een kamaraad van mij had op diezelfde wielen 205/45.17 banden op gelegd. Veel beter.

Ik vind het zonde dat je alu velgen gaat gebruiken in de winter.
Mijn zoon reed met 17 inch velgen BBS RS702 2delig model. Maar om schades en strooizout lak-schade te voorkomen is hij sinds deze week overgestapt naar de originele staalvelgen-wieldeksels.
Staat niet slecht zo wieldeksels op een verlaagde Mercedes? :lol:

Ga jij je auto verlagen of op die hoogte blijven rijden?
Harolds
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 841
Lid geworden op: ma mei 30, 2011 10:05 am
Roepnaam: Harold
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens.: Helaas geen Mercedes momenteel.
Volvo v70 2.5 10v, 1997, LPG, 412k km's voor mijzelf
Toyota Yaris verso voor de honden.
Toyota C-HR 2020 voor de vrouw.
Volvo S40 2004 LPG voor de kids.

Re: winter is coming

Bericht door Harolds »

Velgen staan er prachtig onder :clap:
Bac1354

Re: winter is coming

Bericht door Bac1354 »

Staan er netjes onder :handgestures-thumbupleft:

had ze persoonlijk zelf alleen als zomersetje gebruikt, en stalen velgen als winterset haha..
Gebruikersavatar
Dweezman
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Berichten: 1462
Lid geworden op: vr mei 04, 2012 11:28 pm
Roepnaam: Derek
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes w251 R320 CDI 4matic

Mercedes w169 A160

Mercedes W124 300D

Re: winter is coming

Bericht door Dweezman »

Staat erg fraai!
great minds tank alike
Plaats reactie