Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W124.
Leuk filmpje met een W124? Of met de W124 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W124?
de carlsonns wintervelgen staan eronder. dikke 17'''met 235 als bandbreedte. compleet ander rijgevoel, ik lijk een servo uit een W211 te hebben , je plakt als het ware op de grond, en voelt ook massiever. Enige pijnpuntjes; hobbels voel je meer, en bij een sterke ezelsrug schraapt je band tegen je spatbord. verbruik moet ik nog verder uittesten.
Noot voor de rookies: vraag bij nieuwe velgen altijd de corresponderende bouten.
Bijlagen
14993498_1830812683806827_5474902590332970230_n.jpg (85.93 KiB) 1858 keer bekeken
wel mooi maar niet comfortabel.
als er 2 volwassen mensen op de achterbank zitten word het helemaal erg met de achterbanden tegen de wielkasten.
beter originele velgen rijd het comfortabelst en is het goedkoopst.
maar ieder doet met zen wagen wat hij wil en smaken verschillen gelukkig.
anders reden we allemaal met dezelfde rond,als het nou allemaal 124ers waren zou het wel mooi zen. .
gr jan.
Een kamaraad van mij had op diezelfde wielen 205/45.17 banden op gelegd. Veel beter.
Ik vind het zonde dat je alu velgen gaat gebruiken in de winter.
Mijn zoon reed met 17 inch velgen BBS RS702 2delig model. Maar om schades en strooizout lak-schade te voorkomen is hij sinds deze week overgestapt naar de originele staalvelgen-wieldeksels.
Staat niet slecht zo wieldeksels op een verlaagde Mercedes?
Ga jij je auto verlagen of op die hoogte blijven rijden?
Opmerkingen / andere wagens.: Helaas geen Mercedes momenteel. Volvo v70 2.5 10v, 1997, LPG, 412k km's voor mijzelf Toyota Yaris verso voor de honden. Toyota C-HR 2020 voor de vrouw. Volvo S40 2004 LPG voor de kids.