Hey Allen,
Ben zoals de titel al verklapt, opzoek naar een boek, cd of een programma op de computer/mobiel.
De een noemt het vraagbaak, de ander noemt het een werkplaatshandboek en weer een ander noemt het een repair manual.
Wie heeft een link naar iets of wie heeft toevallig nog iets liggen?
Wil het gebruiken voor mijn W124 300E uit 1986
Alle tips en info is welkom
Misschien handig om te weten, mijn duits is zeer gebrekkig maar met een woordenboek zal ik eind kunnen komen.
Vraagbaak / werkplaatshandboek
-
Mevlut
- Senior Boarder

- Roepnaam: Mevlut
- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
Re: Vraagbaak / werkplaatshandboek
de Boer schreef:Ik ga morgenochtend even voor je kijken. Volgens mij heb ik wat op m'n computer staan en kan dat dan naar je doorsturen.
Desnoods heb ik het op papier.
Erg bedankt! Hoor het graag van je
-
Maurice.
- Silver Boarder

- Roepnaam: Maurice
- Type wagen: 230E
- Automaat: Nee
- LPG: Ja
IK heb hier heel veel handleidingen , het komt orgineel van een cd af maar deze werkt niet meer,
een klein deel heb ik uitgezocht. Mercedes Complete Manuals 87-95 totaal is het 800 MB
Als je mij je mailadres even in een PM bericht toezend, wil ik dit wel voor op een linkje zetten.
Of dat iemand dit op het forum kan plaatsen met een download link dan heeft iedereen hier iets aan.
een klein deel heb ik uitgezocht. Mercedes Complete Manuals 87-95 totaal is het 800 MB
Als je mij je mailadres even in een PM bericht toezend, wil ik dit wel voor op een linkje zetten.
Of dat iemand dit op het forum kan plaatsen met een download link dan heeft iedereen hier iets aan.
-
Mevlut
- Senior Boarder

Maurice. schreef:IK heb hier heel veel handleidingen , het komt orgineel van een cd af maar deze werkt niet meer,
Heb je een pm gestuurd. Bedankt!
-
Mevlut
- Senior Boarder

Bedankt! Pm terugde Boer schreef:Ik stuur net een minuut geleden een Priv├®bericht naar je toe.