Ik als dagelijks burger heb een goede vraag aan jullie.
Ik heb meerdere keren meegemaakt dat mensen ( die geen Mercedes-Benz rijden) ONS merk onderuit haald met. Ik heb liever een ster in me vooruit als in mijn grille.
Maar er zijn meerdere dingen die gezegt worden.
Nu ben ik wel eens benieuwd wat jullie wel eens te horen hebben gekregen en wat jullie terug zeggen.
Als ik in een Mercedes wil rijden, neem ik wel een taxi, is ook zo`n grappige ( vinden sommige )?
jaren terug kwam ik 's avonds op de zaak omdat we voormannen vergadering hadden, de meeste kwamen met hun bedrijfs bus, maar ik kwam met mijn W124 230E op de zaak, deze had ik net gekocht voor 19,500 Gulden, toen kwam er nog een collega met zijn net gekochte VW Corrado G60
Hij liep gelijk naar me toe en vroeg op een spottende manier, wat moet jij nou met een Mercedes?
waarop ik vroeg wat moet jij nou met een Corrado? waarop hij antwoorden, gewoon lekker rijden, waarop ik zij fout, dan had je een Mercedes moeten kopen.
Hij heeft er nooit meer iets over gezegd.
Kom op laat ieder zijn smaak hebben, en laat je niet kennen als iemand iets mooiers of duurders heeft als jij. ik ben blij met mijn W124's al zou ik een Audi S8 V10 ook wel leuk vinden, maar dat is simpel die kan ik niet betalen, maar ik zou nooit iemand die het wel kan af zeik....
Meestal reageer ik er niet op. Behalve bij mn vrienden die roepen ook wel ooit dingen. zoals
- Daar zou ik nog niet dood in gevonden willen worden
- Daar zou ik nog niet in begraven willen worden.
Mijn reactie is dan; ik ook niet.
Alle andere dingen die ze zeggen reageer ik niet op totdat ze vragen of ze mee kunnen rijden dan ben ik niet thuis. Zijn ze die leuke opmerkingen zo afgeleerd.
De mensen in mijn directe omgeving zijn allemaal blij voor me omdat ze weten dat ik jarenlang over zo'n auto heb gedroomd en er echt van geniet. Zelfs mijn collega's leven helemaal mee met me. Is hij al in NL? Is hij al op kenteken? Wanneer kom je ermee naar 't werk?
De mensen die denken grappig te zijn houden snel op met grapjes maken. Ik reageer met een glimlach en vind het alleen maar mooi, dus daar vinden ze dan niets aan. Waren er maar meer mensen die W124's niets vonden! Dan zouden ze niet zoveel kosten.
Gevraagd: Honda viertakt brommers en onderdelen in elke staat.
SS50, CD50, C50, C70, C90, Dax, Chaly, Monkey, ZB enz
Het commentaar wat ik krijg? Hoe kan jij nou zo'n pooierbak betalen? en die ster in je ruit heb ik ook al 600X gehoord, daar luister ik niet eens meer naar.
Ik antwoord 9 van de 10 x met: Mooi dat jij er geen wilt hebben, dan blijven er meer voor mij over!